8.3.14

kolejne spotkanie /k&m

♡ dzień dobry wieczór, he ♡
Hejka, w poprzednim tygodniu znów się spotkałyśmy. Był to już drugi raz w ciągu naszej internetowej znajomości i chciałybyśmy się podzielić z Wami naszymi odczuciami, związanymi z tym wydarzeniem, zapraszamy do czytania!
Martyna: Tego dnia na prawdę wcześnie się obudziłam, nie mogłam się doczekać kiedy ją w końcu zobaczę, rano posprzątałam a zaś kierunek - dworzec! Nadjechał jej autobus podbiegłam do niej i mocno ją uściskałam. Codzienne wypady do miasta, szczególnie do parku dały mi mnóstwo pozytywnej energii, nie spodziewałam się że będę się tak dobrze bawić. Mimo, że spędziłyśmy ze sobą niecałe trzy dni mogę powiedzieć, że było to nasze najlepsze spotkanie w życiu, było mnóstwo śmiechu, zabaw ale przede wszystkim wiele wspomnień. Kiedy nadszedł dzień rozstania przepłakałam praktycznie całą noc, wiedziałam, że wrócę znów do codziennej monotonni, jednak mamy już zaplanowane kolejne spotkania, dlatego nie mogę marudzić tylko wziąć się do pracy i odliczać dni. Co sądzę o internetowej przyjaźni? Przyjaźń najlepsza jaka może być! Także, kilometry - nie istnieją! 

 
Klaudia: Tak bardzo nie mogłam się doczekać kiedy znowu zobaczę Martynę. Nie widziałyśmy się od wakacji, cała od rana już byłam zestresowana. Mama z bratem odprowadzili mnie na przystanek i pozostało tylko wytrzymać te 2 godziny jazdy autobusem, zanim się obejrzałam byłam już na miejscu poszukując jej na dworcu. Przytuliłam ją mocno i razem pojechałyśmy do domu, gdzie zjadłyśmy naleśniki i od razu zaczęły się zdjęcia. Najpierw te kamerkowe, a potem pierwsza sesja na dworze. Było cudownie, naszym fotografem zgodziła się być jej młodsza siostra, niektóre zdjęcia wyszły jej naprawdę świetne! Codziennie wychodziłyśmy na dwór, ponieważ pogoda naprawdę dopisywała. Szłyśmy do parku albo na rynek, ponieważ jest to małe miasto, prawie wieś i niezbyt można było iść gdzieś indziej, chodź jak to mówią "nie ważne gdzie, ważne z kim" ♥ Niby tylko 3 dni, ale na długo zapamiętam ten czas spędzony z nią - jest co wspominać. Żegnając się tak bardzo nie chciałam jej puszczać, a w samochodzie łezki leciały, nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. Teraz czekamy na wakacje, by znowu się spotkać, yey.

Było oczywiście wiele wiele wieeele innych zdjęć, ale postanowiłyśmy sobie je zostawić dla siebie, a pokazać tylko kilka. Mamy nadzieję, że post Wam się spodobał, papa, miłego weekendu ♥

186 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Ale fajnie że znów się zobaczyłyście :)

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post świetne zdjecia :)
    https://story-of-my-life1704.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniutke zdjęcia :3


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w maju spotykam się poraz pierwszy z moją internetową przyjaciółką. Tak bardzo nie mogę się doczekać ! :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie kota - cudowne!
    Nie myślałyście o tym, aby pojechać razem na jakiś obóz?
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że sie spotkaliście ! Kocham was

    OdpowiedzUsuń
  7. taka przyjaźn to coś pięknego! ;3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaźć internetowa jest piękna :'c, tak bardzo kocham ♥.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Wam takiej przyjaźni, pasujecie do siebie xd

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że znów mogłyście się spotkać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, ze kilometry nie istnieją :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowałam oba tumblry :)) Jeju, na prawdę aż mi się łezka w oku zakręciłą, jak to przeczytałam:D Super znaleźć takiego przyjaciela <3 :) HARIZON-HELF.blogspot.com :* !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;) świetnie że udała Wam się taka internetowa przyjazn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju bardzo zazdroszczę Wam takiej przyjaźni i życzę Wam żeby przyjaźń przetrwała na wieki ! :D Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne te zdjęcia *-* Kilometry nie istnieją ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju, bardzo się cieszę, że znów się spotkałyście. :>

    http://isiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetnie :)
    Kolejny dowód na to, że przyjaźń przez Internet istnieje ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oby ten czas do wakacji szybko wam zleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Macie szczęście, że się poznałyście i szczerze zazdroszczę wam takiej przyjaźni :) Mam nadzieję, że będzie trwała wiecznie :3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia <3

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia :)
    Do wakacji na szczęście jeszcze tylko 4 miesiące.

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Internetowa przyjaźń jest najpiękniejsza <3 <3


    Obserwuję was od dawna... Rewanżyk ? ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak się poznałyście ?
    next-smile01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłyscie w Dobrzycy prawda? Ja niestety takiej przyjazni nie mam. Pozdrawiam.

    Deesignyourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To zdjecie z kotem jest zabójczę. Bardzo podoba mi się sposób wjaki dodajacie zdjecia. Jest taki harakterystyczny dla was.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, jak ja wam zazdroszczę tak wspaniałej przyjaźni ;*
    Mimo kilometrów jesteście sobie bliskie i to jest piękne :*

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze śliczne zdjęcia,widać,że jesteście przyjaciółkami :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, rownież prowadzę internetowa przyjaź i możemy się niestety spotykać raz na rok...
    A co do zdjeć, świetne widziałam wcześniej na fb, i mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły. ;)

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że mogłyście się po raz kolejny spotkać! :D
    Życzę wytrwałości do następnego spotkania! :)

    ✿◕ ‿ ◕✿ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM ✿◕ ‿ ◕✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe chwile.
    Świetne zdjęcie na drodze.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm.. Internetowa przyjaźń? Nigdy się z taką nie spotkałam, ale skoro postanowiłyście założyć wspólnego bloga, to na prawdę musicie się kochać <3

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No hej <3
    Post naprawdę super, zdjęcia prześliczne. Pewnie fajnie jest mieć taką przyjaciółkę, prawda?
    Ja swoją mam na miejscu, ale też chciałabym mieć taką internetową *,*
    Do wakacji szybko zleci i znów się spotkacie ;-)
    Jak na razie to życzę Wam wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam ;-)
    Paulina.
    ------mój blog-------
    lifebyteen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post :)
    U nas tez jest nowy zajrzysz?
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To musiało być cudowne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  36. trzecie zdjęcie jest super ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Heh, super że się spotkałyście ponownie. Wiem jakie to uczucie żegnać się z kimś kto jest dla ciebie naprawdę ważny. :) Teraz tylko dotrwać do wakacji, co? ;p hehe śliczne zdjęcia . Pozdrawiam! :3
    ___________________________________
    Mam nadzieję, ze wpadniecie. ;d
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się z waszego spotkania a zdjęcia są śliczne <3
    camille-and-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że znowu się spotkałyście ♥ Mam nadzieje, że dobrze się bawiłyście.

    ♥ bekiandbeki.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje kochane ♡
    Łzy zawsze same lecą, hahaha ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. dobrze że się swietnie ze sobą dogadujecie :))
    sama chciałabym poznać kogoś przez internet, komu mogłabym tak zaufać :)


    http://ann-babe01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku. Jakie kochane ♥ świetny wpis. szkoda że tak rzadko się spotykacie ;//

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia i świetny post ! :)
    http://ally-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny post i zdjęcia zapraszam na mojego bloga : http://martyna-and-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. strasznie mi sie podoba kolorystyka bloga i zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu ja zrobię to samo C:

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale super zdjęcia, haha ♥
    Gratuluję spotkania!

    MÓJ BLOG - KLIKNIJ:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale śliczne zdjęcia te jak się śmiejecie <3 <3

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. cieszę się,że znowu mogłyście się zobaczyć :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny blog no i super są te zdjęcia :)
    zapraszam do siebie http://imsolostinparadise.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to możesz obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Te 3 dni musiały być cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog!Szczerze to ja nigdy nie wierzyłam w znajomości przez internet a tu proszę ! c;
    Zawsze myślałam,że to niemożliwe,a jednak się myliłam ;*
    http://weareallthewinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/2014/03/sister-and-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  54. jejku ale Wam zazdroszczę dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  55. To wspaniale ze znowu udało wam sie spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo.
    Tylko przypomnij w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  57. jej, jakie świetne zdjęcia! *.*
    Pozdrawiam was obie <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie :) Śliczne zdjęcia ^^ Zazdroszczę Wam tej internetowej przyjaźni :) Sama chciałabym zapoznać się z kimś z blogosfery :)
    ♥ Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie , że mogłyście się spotkać ;)
    Świetne zdjęcia + obserwuję ;*

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pozytywne z Was osóbki ^-^ Świetne zdjęcia c:
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej! To ja. Mateusz (http://deesignyourlife.blogspot.com/), na moim blogu jest nagłówek strasznie podobny do byłego Waszego. Przepraszam za to. Nie wiem czy się gniewacie czy coś, ale z góry przepraszam. Macie świetnego bloga i na prawdę nie obrażajcie się. W informacji jest wspomniane skąd jest na ów nagłówek pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie gniewamy się przestań, fajnie że coś cię zainspirowało do zrobienia tego nagłówka:)

      Usuń
  63. Naprawdę fajnie, że mogłyście się zobaczyć! Super <3
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  64. Sliczne jestescie :D Fajne zdjecia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia
    http://hellonewdayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajnie prowadzicie bloga :)Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście ? :) To dla mnie bardzo ważne. Może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie. :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi I am so excited I found your web site, I really found you by error,
    while I was researching on Yahoo for something else, Nonetheless I
    am here now and would just like to say many thanks for a fantastic post and a all round enjoyable blog (I also love the
    theme/design), I don't have time to browse it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be
    back to read a lot more, Please do keep up the awesome job.|

    Stop by my web site program pit 2013

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziewczyno kocham Cię za czapkę z Harrym <3
    Ciekawy post i genialna szata graficzna bloga.
    obserwujemy? (proszę o odpowiedź na moim blogu) + zapraszam do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. sliczne macie wlosy :) macie ochote na obserwacje? :>

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny blog ! ; ) Z wielką przyjemnością czyta się twoje posty ; *
    Może wspólna obserwacja ? (odpowiedź u nas)
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. miło się spędza czas na waszym blogu, właściwie wpadłam na niego przypadkiem. Niestety nie mogę zaobserwować, ale co jakiś czas postaram się wpadać :D

    również mam internetową przyjaciółkę, znamy się ponad 5 lat... niestety do tej pory widziałyśmy się dwa razy... na skype, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne zdjęcia!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojejku świetne jesteście !

    OdpowiedzUsuń
  74. Strasznie zazdroszczę wam spotkania <3 Ja ze swoją internetową przyjaciółką spotkam się pierwszy raz na początku maja i już nie mogę się doczekać! <3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. super, że się spotkałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Również mam internetową przyjaciółkę jednak mieszkamy na dwóch różnych końcach polski i jeszcze nie udało nam się spotkać, ale mamy nadzieję że już niedługo nam się uda :D :D :D Pozdrawiam ^^
    Zapraszam do mnie: http://board-of-feelings.blogspot.com/
    I zachęcam do obserwacji + świetny blog!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Cieszę się,że spotkałyście się już po raz drugi. Cieszę się Waszą radością robaczki ♥

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. jestem u Was pierwszy raz i bardzo mi sie tu podoba, ciesze sie ze sie spotkalyscie! ;3
    jesli mozna wiedziec ile jest miedzy wami kilometrow? :> jesli to bytanie bylo to przepraszam + obserwuje ;>
    od niedawna prowadze bloga byloby milo jakbyscie wpadly ;)
    http://creeating-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Pretty! This has been an extremely wonderful article.
    Thank you for providing this information.|

    my web page; darmowy program pit 2013

    OdpowiedzUsuń
  80. To super, ze mimo tej róznicy kilometrów potraficie się tak świetnie przyjeźnić! ;) oby tak dalej! miło też, ze mogłyście się spotkać po tak długiej przerwie.
    opowiastkiprawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Jej, jak fajnie, że znowu udało Wam się spotkać. ;> I zgadzam się ze stwierdzeniem, że jeśli się bardzo chce, to kilometry nie istnieją. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. To super, że znowu się spotkałyście <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajnie, że się spotkałyście ;)
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. zdecydowanie momenty spotkań w przyjaźniach na odległość, są najlepszą sprawą <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Takie podobne <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Czemu dopiero w wakacje ? Przecież jedziecie so cb tylko z 2 godz drogi to czemu nie spotykacie się częściej <3 Możecie się np spotkać podczas majówki albo np w następny weekend jeśli macie czas i pieniądze :) + Czemu nie spotkaliście się w ferie ?

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak robisz taki pasek yt bez filmu ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    odpowiesz mi na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale jesteście śliczne jejkuu ;* zazdroszczee <3
    zapraszam do mnie tez prowadze bloga z przyjaciółka http://smallhapinnes.blogspot.com/

    Buziakii ;* <3 Natalia

    OdpowiedzUsuń
  89. To super, że znowu się spotkałyście♥

    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ale macie niesamowite włosy ;) Świetny blog :)

    zapraszam - http://realistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Yy, czemu jest tak mało postów? :O U mnie ten jest ostatni do oglądnięcia ;o; fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Undeniably believe that that you said. Your favorite justification appeared to be at the
    net the simplest thing to take into accout of. I say to
    you, I certainly get annoyed while other people think about issues
    that they plainly don't understand about. You controlled to hit the
    nail upon the top and outlined out the whole thing with no need side
    effect , other folks can take a signal. Will likely be again to get
    more. Thanks

    Look at my homepage: paid surveys (http://paidsurveysb.tripod.com/)

    OdpowiedzUsuń
  93. I enjoy reading an article that will make
    people think. Also, thanks for allowing for me to comment!



    Look at my page; quest Bars

    OdpowiedzUsuń
  94. I've been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts in this sort of area
    . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this
    site. Studying this info So i am satisfied to express
    that I have an incredibly excellent uncanny feeling I found out just what I needed.

    I such a lot undoubtedly will make certain to don?t disregard this site and
    provides it a look regularly.

    Feel free to surf to my site :: minecraft.net

    OdpowiedzUsuń
  95. Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account
    your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.



    Also visit my web page free music downloads (http://twitter.com/Music0Downloads/status/596035206915559424)

    OdpowiedzUsuń
  96. For most up-to-date news you have to go to see world-wide-web
    and on web I found this web site as a most excellent web site for latest updates.



    Here is my blog - minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  97. I am genuinely delighted to glance at this weblog posts which includes plenty
    of useful facts, thanks for providing these statistics.


    Look at my weblog; dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  98. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly enjoyed surfing
    around your weblog posts. In any case I'll be subscribing to
    your rss feed and I'm hoping you write once more very
    soon!

    Feel free to surf to my web blog :: free music downloads, http://freemusicdownloadsb.com,

    OdpowiedzUsuń
  99. Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification seemed to
    be on the web the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get irked while people think about worries that
    they just do not know about. You managed diet plans for women to lose weight (dietplansforwomentoloseweightfast.com) hit the nail upon the top and defined out the
    whole thing without having side-effects , people could take a
    signal. Will probably be back to get more. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  100. Thanks for sharing your thoughts about Minecraft Games.
    Regards

    Here is my web page ... Minecraft.Net

    OdpowiedzUsuń
  101. Hi Diet Plans For Women To Lose Weight (Dietplansforwomentoloseweightfast.Com) every body, it's my first go
    to see of this webpage; this blog contains awesome and truly excellent information in support of visitors.

    OdpowiedzUsuń
  102. First off I would like to say awesome blog! I had a quick question that I'd like to
    ask if you don't mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts prior to writing.
    I've had a hard time clearing my mind in getting
    my ideas out there. I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to
    15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions
    or hints? Cheers!

    My blog post ... Willie

    OdpowiedzUsuń
  103. I love it when people come together and share opinions.
    Great site, stick with it!

    Also visit my web blog :: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  104. Hello, the whole thing is going well here and ofcourse every one is sharing facts, that's truly
    excellent, keep up writing.

    My homepage: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  105. It's wonderful that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made here.


    my website; dating sites - bestdatingsitesnow.com,

    OdpowiedzUsuń
  106. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come more formerly again since exactly
    the same nearly a lot often inside case you shield this hike.


    my web-site: dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  107. Your style is really unique in comparison to other folks I've read stuff
    from. I appreciate you for posting when you have
    the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.


    Have a look at my blog post - minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  108. Heya just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly.
    I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different web browsers and both show the
    same results.

    my blog post: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  109. Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you finding the time and effort to put this information together.
    I once again find myself spending way too much time
    both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!


    my web blog :: minecraft.exe

    OdpowiedzUsuń
  110. This text is priceless. How can I find out more?


    my weblog; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  111. Thank you, I have recently been searching
    for information approximately this subject for a long time and yours is
    the best I have found out till now. But, what in regards
    to the conclusion? Are you sure about the source?

    My web site minecraft.exe

    OdpowiedzUsuń
  112. No matter if some one searches for his required
    thing, therefore he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.



    Feel free to visit my webpage - minecraft.exe

    OdpowiedzUsuń
  113. Wow, that's what I was seeking for, what a stuff!
    existing here at this website, thanks admin of this web page.


    Here is my site ... match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  114. It is not my first time to pay a quick visit this web page, i am visiting this site dailly and get pleasant facts from here daily.


    Here is my web page ... gamefly 3 month free trial

    OdpowiedzUsuń
  115. Appreciating the hard work you put into your website and detailed
    information you offer. It's awesome to come across a
    blog every once in a while that isn't the same outdated rehashed information.
    Excellent read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds diet plans for women to lose weight my
    Google account.

    OdpowiedzUsuń
  116. Hi, after reading this amazing paragraph i am also delighted diet plans for women to lose weight share my familiarity here with
    friends.

    OdpowiedzUsuń
  117. I love what you guys are usually up too. Thhis kind of clever work and reporting!
    Keepp up the terrific works guys I've incorporated you guys where to buy aquaflexin? () my
    blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  118. It is the best time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I have read this post and if I could I desire to suggest you
    few interesting things or tips. Maybe you could write next articles referring to this
    article. I want to read even more things about it!

    Here is my webpage - quest bars

    OdpowiedzUsuń
  119. If some one wishes expert view regarding blogging then i suggest him/her to pay a visit this web site, Keep up
    the good work.

    Also visit my web blog; quest bars coupon

    OdpowiedzUsuń
  120. Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to be running off
    the screen in Opera. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The design look great though! Hope you get the problem resolved soon. Thanks

    My site - quest nutrition bars coupons

    OdpowiedzUsuń
  121. My spouse and I stumbled over here from a different web address and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look
    forward to looking over your web page for a second time.


    Visit my site ... mujeres hermosas

    OdpowiedzUsuń
  122. I've been browsing online more than 2 hours today, yet
    I never found any interesting article like yours.

    It's pretty worth enough diet plans for women to lose weight me.
    In my opinion, if all web owners and bloggers made good content
    as you did, the web will be much more useful than ever before.

    OdpowiedzUsuń
  123. Good post. I learn something new and challenging on websites
    I stumbleupon every day. It's always useful diet plans for women to lose weight read articles from other writers and
    use a little something from their sites.

    OdpowiedzUsuń
  124. I like looking through an article that can make men and women think.
    Also, thanks for permitting me to comment!

    Also visit my site :: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  125. I'm really enjoying the design and layout of your website.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?

    Exceptional work!

    Feel free to surf to my homepage ... AlexisMAllbritton

    OdpowiedzUsuń
  126. It's great that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made at this
    time.

    my web page :: AliceECamareno

    OdpowiedzUsuń
  127. I was recommended this web site through my cousin. I'm not sure whether this
    submit is written by means of him as no one else realize
    such precise about my trouble. You are amazing!
    Thank you!

    Also visit my web blog JoanMScripter

    OdpowiedzUsuń
  128. It's an amazing paragraph in support of all the internet
    users; they will take benefit from it I am sure. quest bars 3te5r1upyli0w

    OdpowiedzUsuń
  129. When someone writes an paragraph he/she retains the idea of a user in his/her mind that how a user can understand it.
    So that's why this post is perfect. Thanks!


    Look at my web blog :: DebroahCCantv

    OdpowiedzUsuń
  130. Popularnie daje się, iż Konsumenci ochoczy naszymi efektami dbają o łatwość przemeblowania
    ich także urozmaicenia o nieobowiązkowe seanse.

    Przekonująco przebywa taka swoboda. Ideałem ostatniego typu
    zamknięcia stanowi oficjalna na kardynalnym foto
    zapisu tablica informacyjna z kolekcji Agora

    my blog; poznan

    OdpowiedzUsuń
  131. Hi there, everything is going sound here and ofcourse
    every one is sharing facts, that's really excellent, keep
    up writing.

    Take a look at my page - best free dating sites no fees

    OdpowiedzUsuń
  132. Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using
    for this site? I'm getting fed up of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at options for another
    platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


    Stop by my site; best free dating sites no fees

    OdpowiedzUsuń
  133. This piece of writing is really a nice one it assists new
    net viewers, who are wishing in favor of blogging.


    My web site :: best free dating sites no fees

    OdpowiedzUsuń
  134. Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wondering your situation; we have created some nice methods and we are looking to exchange solutions free online dating sites with no fees others,
    why not shoot me an e-mail if interested.

    OdpowiedzUsuń
  135. If you want to obtain a good deal from this post then you
    have to apply these strategies to your won website.


    Also visit my blog post - free dating sites

    OdpowiedzUsuń
  136. Excellent post. I was checking continuously this blog and I'm
    inspired! Very useful info specifically the last section :) I handle such info a lot.
    I was looking for this particular information for a very long time.
    Thanks and best of luck.

    Stop by my site; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  137. I'm truly enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out
    a designer to create your theme? Great work!

    Also visit my site match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  138. My brother suggested I would possibly like this web site.
    He was totally right. This post truly made my day. You can not believe just how
    much time I had spent for this information! Thank you!


    Have a look at my webpage; free dating sites no fees

    OdpowiedzUsuń
  139. It's nearly impossible to find knowledgeable people
    for this topic, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Check out my blog - quest bars

    OdpowiedzUsuń
  140. What a data of un-ambiguity and preserveness of precious familiarity on the topic of unexpected feelings.
    mujeres hermosas Cosarmelindo

    OdpowiedzUsuń
  141. Appreciation to my father who shared with me about this webpage, this webpage is actually amazing.



    Feel free to surf to my webpage; free music downloads

    OdpowiedzUsuń
  142. Hi there, after reading this awesome post i am as well delighted to share
    my knowledge here with colleagues.

    Here is my homepage: free music downloads

    OdpowiedzUsuń
  143. Its like you read my mind! You appear to know
    so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but
    other than that, this is wonderful blog. A fantastic read.
    I will definitely be back.

    Take a look at my blog - free music downloads

    OdpowiedzUsuń
  144. Greetings! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?

    I'm getting tired of Wordpress because I've had issues
    with hackers and I'm looking at options for another
    platform. I would be great if you could point me in the direction of a
    good platform.

    Look at my page: free music downloads country

    OdpowiedzUsuń
  145. I don't even know how I finished up here, however I believed
    this publish was once good. I do not recognise who you are but definitely you're going to a
    well-known blogger if you happen to aren't already.

    Cheers!

    Feel free to surf to my webpage :: quest bar sherwood park

    OdpowiedzUsuń
  146. Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just too wonderful.
    I really like what you have acquired here, certainly like what you are
    stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it sensible.
    I can't wait to read much more from you. This is really
    a great website.

    my blog post www.match.com

    OdpowiedzUsuń
  147. I am regular visitor, how are you everybody?
    This article posted at this website is genuinely pleasant.


    Review my web-site; www.match.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Great blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own blog soon but I'm
    a little lost on everything. Would you suggest starting with a
    match.com free trial platform like
    Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally confused ..
    Any recommendations? Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  149. Hello, i read your blog occasionally and i own a
    similar one and i was just wondering if you get a lot
    of spam remarks? If so how do you protect against it,
    any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.


    My site :: www.match.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment
    but after I clicked submit my comment didn't appear.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyways, just wanted diet plans for women to lose weight say
    great blog!

    OdpowiedzUsuń
  151. It's hard to come by experienced people about
    this topic, but you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Also visit my homepage; www.match.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Hi, just wanted to tell you, I loved this blog post. It
    was practical. Keep on posting!

    Here is my web-site ... quest bars

    OdpowiedzUsuń
  153. Nice blog right here! Also your site a lot up very fast!
    What web host are you using? Can I am getting your associate hyperlink on your host?
    I want my site loaded up as quickly as yours lol

    Also visit my web site; quest bars

    OdpowiedzUsuń
  154. I constantly emailed this web site post page to all my friends, for the reason that if like
    to read it then my contacts will too.

    Feel free to visit my site: quest bars ()

    OdpowiedzUsuń
  155. I visit day-to-day some websites and blogs to read posts,
    however this blog provides quality based content.

    my web-site: quest bars []

    OdpowiedzUsuń
  156. Greate article. Keep writing such kind of information on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have performed a fantastic job. I will definitely digg it and personally
    recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this website.


    Take a look at my weblog :: quest bars -
    -

    OdpowiedzUsuń
  157. Some Handy Tips to Obtain A Good Deal - When you offer get car
    finance with low credit score history, do make sure you opt for a moderately priced car
    Kristle Capriotti i
    also mentioned we probably spent $50 million or so
    getting prepared to the debt crisis that we had nine months ago roughly.

    OdpowiedzUsuń
  158. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted
    to say that I have truly enjoyed browsing your blog
    posts. After all I'll be subscribing to your rss feed
    and I hope you write again very soon!

    Also visit my web blog: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  159. Howdy! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your
    content. Please let me know. Thank you

    my web site :: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  160. When someone writes an piece of writing he/she maintains
    the plan of a user in his/her mind that how a user can understand it.
    Thus that's why this article is outstdanding. Thanks!


    Also visit my homepage; quest bars

    OdpowiedzUsuń
  161. I'm curious to find out what blog system you happen to be working with?

    I'm having some small security problems with
    my latest site and I would like to find something more
    safe. Do you have any suggestions?

    Also visit my webpage; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  162. Hello to every one, because I am truly keen of reading this weblog's post to be updated daily.

    It consists of good stuff.

    My page; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  163. Hi, I think your blog might be having browser compatibility issues.

    When I look at your blog site in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!

    Other then that, very good blog!

    Here is my web site; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  164. Excellent site. A lot of helpful info here. I'm sending
    it to a few friends ans also sharing in delicious.
    And naturally, thanks for your effort!

    Here is my web-site ... match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  165. It's very simple to find out any matter on web as compared to textbooks, as
    I found this article at this website.

    My web blog ... match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  166. Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way I'll be subscribing to your augment
    and even I achievement you access consistently rapidly.


    Here is my webpage; match.com free trial

    OdpowiedzUsuń
  167. What's up, constantly i used to check website posts here in the early hours in the break of day,
    since i like to gain knowledge of more and more.

    My blog post: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  168. Now I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming over
    again to read more news.

    My blog quest bars

    OdpowiedzUsuń