17.8.14

almost over /martyna

Nasze spotkanie powoli dobiega końca, dziś spędzamy ostatni dzień razem a jutro z samego rana odwożę misie na dworzec, jednak cieszymy się jeszcze sobą nawzajem i wykorzystujemy każdą wolną chwilę. Wiecie, że po dwóch tygodniach, nie wyobrażam sobie naszego rozstania? Nie wiem czy to zniosę, widzimy się dopiero za pół roku.W środę z samego rana autobusem pojechałyśmy do miasta, gdzie spędziłyśmy osiem godzin. Byłyśmy w galerii, w której nic prócz maszyny z pluszakami mnie nie zaskoczyło. Byłyśmy w parku, na rynku spędziłyśmy też kilka dobrych godzin. Kiedy nadszedł czas na coś słodkiego wstąpiłyśmy na włoskie lody - najlepsze, jakie kiedykolwiek w życiu jadłam! Nie dość, że obsługa bardzo miła, to jeszcze wnętrze bardzo ładnie urządzone. Dzień był bardzo pozytywny, dawno się tak dobrze nie bawiłam.


Planów na resztkę wakacji zbyt nie mam, może pojadę na weekend do babci, aby psychicznie przygotować się na nowy rok szkolny, który będzie dla mnie ostatnim i ciężkim rokiem w gimnazjum. Ogółem nie mam planów na przyszłość, nie wiem gdzie chcę iść do szkoły, kim chcę zostać z zawodu, mam malutki problem, ale myślę, że coś jeszcze wymyślę. Teraz muszę porządnie się wziąć do nauki - tak, tak mówię sobie to co rok - ale teraz czuję, że mi się uda. 
Już jakiś czas temu przyszły do mnie zegarki z firmy rosegal.com więc nadszedł czas abym wam je pokazała. Dlaczego trzy? trudno było mi się zdecydować na jeden, są śliczne! Pod spodem koszulka ze >> sklepu internetowego << zapraszam na ich stronę, mają świetne ubrania, obie przesyłki przyszły dokładnie w 14 dni roboczych, a więc zero problemów, rzeczy takie jak na zdjęciach, bez uszkodzeń a więc same plusy!
 t-shirt - romwe.com / zegarki - rosegal.com


INSTAGRAM 
zmieniłam troszkę design na instagramie, podoba mi się bardziej niż poprzedni, zapraszam!

69 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, mnie też teraz czeka ostatni rok w gimnazjum. Znaczy, o ile zdam bo mam poprawki. :c A potem również nie mam pojęcia co robić, gdzie iść bo moje miasto do beznadzieja i niema tu szkół które by mnie interesowały. :/
    Pozdrawiam. :)
    ________________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia ;)
    carisile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Fajnie, że miałyście udany wypad ;D

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zegarki! ♥ Sama bym nie mogła się zdecydować, który jest najlepszy! :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cydowne zegarki! kliklam :)

    http://doska-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. decyzje o przyszłości przyjdą w odpowiednim czasie :)
    zegarki śliczne :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zegarki *-*

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarki są świetne, piękne zdjęcia!<3

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zegarki *.* piękne zdjęcia ♥
    obserwujemy? :)
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia, śliczne zegarki i wy takie słodkie i koochane! ;) aż mi się smutno robi jak czytam, że wy się rozstajecie na tyle czasu :c

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia!;* + ja już byłam u babci :)

    pozdrawiam -♔ jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarki są śliczne! Ja już od początku wakacji przygotowuję się psychicznie do rozpoczęcia kolejnego roku nauki. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Ja również po wakacjach idę do ostatniej klasy gimnazjum i nie wiem co dalej. Mam w planach iść na profil językowy, ale jeszcze nie jestem pewna. Te zegarki strasznie mi się podobają!

    http://w-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zegarki, najbardziej podoba mi się ten cały biały, przecudowny, najchętniej bym go sobie przygarnęła. :)
    Trzecia klasa gimnazjum podobno jest najgorsza, chociaż lekcji mniej. Do tego potem trzeba się rozstać z osobami z klasy, podjąć decyzję co dalej... Masakra. ;/

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarki śliczne! :) Więc nie jestem jedyną osobą, która co rok mówi, że tym razem naprawdę weźmie się za naukę? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zegarki :3 Dobrze że fajnie spędziłyście czas :D

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarki są cudowne!Chyba sama się na któryś skuszę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że zobaczycie się dopiero za pół roku, ale szybko zleci :) co do szkoły to miałam tak samo w 3 klasie gimnazjum, ale jakoś w ostatniej chwili zdecydowałam się na szkołę i profil, ale nadal nie wiem co studiować, to normalne i nie należy się tym przejmować, jest jeszcze sporo czasu :) ładne zegarki i t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Zegarki są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem już w klasie maturalnej więc już wybrałam swoją drogę życia, nie było to proste. musiałąm zrezygnować z paru istotnych ważnych rzeczy ale mam nadzieje że mi się uda c:
    zapraszam http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? jełsi tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia
    A zegarki są świetne :D
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam, zegarki są świetne <3
    Nowy wygląd bloga! Proszę Was o szczerą ocenę w komentarzach na blogu. Zapraszam również do obserwatorów!
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zegarki! Mam nadzieje ze uda wam się jeszcze spotkać wcześniej :)
    http://olilyandklarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post i zdjęcia! A zegarki są śliczne nie dziwie się, że nie mogłaś wybrać jednego :)
    Ja też idę teraz do 3 gimnazjum -,-

    Nowy post! Zapraszam! Wyraź swoją opinię! ;)
    http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/2014/08/jaki-powinien-byc-blog-wedlug-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Pół roku do nastepnego spotkania, przez ten czas będziecie wspominać świetnie spędzony czas,a zanim się obejrzysz czas minie szybko i znów będziecie rozmawiały przy lodach włoskich :D
    Masz jeszcze rok, aby coś zaplanować :D
    Prześliczne zegarki *=*

    Zapraszam do mnie, planuję post Q&A (pytania i odpowiedzi ), miło mi byłoby, gdybyś zadała parę pytań :)

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaobserwowałam bloga, jest świetny!
    Trzymajcie tak dalej :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne fotki! Mnie też czeka ostatni rok w gimnazjum, będzie ciężko :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale genialne te zegarki, w ogóle świetne zdjęcia *__*
    Eh..Szkoda, że się rozstajecie, ale no..mam nadzieję, że to pół roku szybko zleci :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Martyna i Klaudia <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, takie spotkanie musi być naprawdę cudne :) Rewelacyjne zdjęcia i te zegarki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia.
    Poklikałam w linki :)

    smoothiestrawberry.blogspot.com Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. jestescie cudne , piekne oczy! dla mnie szkola to dawno i nie prawda :P a Tobie zycze samych sukcesow , na pewno Ci sie uda z nauką , no i dowiesz sie co dalej chcesz ze soba zrobic ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam was. :) a zegarki śliczne :)

    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozstania są najgorsze, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochane, niezmiernie mi się podoba estetyka waszego bloga! Cuuudowne zdjęcia w każdej notce. I świetna sprawa, że prowadzicie go wspólnie. Co do tego postu - szkoda, że musicie się rozstać, ale tęsknota zbliża jeszcze bardziej! I przeecudowne te zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też teraz idę do 3 gimnazjum, trochę nie mogę w to uwierzyć. Wszystkie zegarki są bardzo urocze! :)
    Świetny blog, obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki :) świetne zdjęcia i mega zegarki ! :)

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiem jak to jest rozstać się z osobą wiedząc ze spotkasz ją dopiero za pare miesięcy ;) zegarki świetne !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nieziemskie zdjęcia. Przejrzałem kilka postów wstecz i rozwaliły mnie te psy w wózku. Piękna fotografia róży i przede wszystkim wy. Bardzo udany blog, widać w nim ogrom waszej pracy i pasji. U mnie nowy post, a w poprzednim nowa stylizacja.
    Zapraszam i pozdrawiam ~ www.gabriel-data.blogspot.com
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  41. Rozstania zawsze są trudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Musisz bardzo lubić zegarki, też nie mogłabym się zdecydować :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zegarki są świetnie. *.*
    Jestem na Waszym blogu po raz pierwszy i muszę Wam powiedzieć, że to niesamowite, że jesteście ze sobą tak zżyte, mimo, że poznałyście się przez internet. Bardzo mnie to podnosi na duchu, ponieważ sama mam korespondencyjnego przyjaciela, a w realnym życiu jedynie kolegów i koleżanki. Wolę mojego korespondencyjnego znajomego niż tych, których mam w Polsce. Martwiłam się tym, że dzieli nas taka odległość, ponieważ on pochodzi z Rosji. Niektórzy mówią, że znajomość przez internet, to nie znajomość, ja natomiast jestem pewna, że jest on moim najlepszym przyjacielem, a Wy dodatkowo mnie w tym utwierdziłyście. Oby Wasza przyjaźń przetrwała jak najdłużej, życzę Wam tego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, zegarki przepiękne :) Ja również nie mam jeszcze planów na końcówkę wakacji ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Strasznie zazdroszcze ci tych zegarkow- sa boskie matko *_*

    Zapraszam do zaobserwowania i komentowania mojego bloga :) z pewnoscia sie odwdziecze!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne zegarki :))
    http://paznokcieiurodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zegarki.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zegarki!
    ślicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne te zegarki!


    Czy mogłabyś kliknąć w link w moim najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne , a wiem , że bez Ciebie mi się nie uda. Miej serduszko ♥ Jeżeli klikniesz promuję Cię w następnym poście . :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. przesyłka genialna, zegarki wyglądają cuuudownie :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne zegarki:)
    pozdrawiam cieplutko :* woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zegarki boskie,zdjęcia cudne ,ciesze się ,że widziałyście się tak długo.Macie świetny blog.A ty Martyna masz świetny styl natomiast Klaudia cudowną osobowość uwielbiam was !I marzę o spotkaniu.Czy to możliwe??

    OdpowiedzUsuń
  53. prześliczne są te zegarki :) piękne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Faktycznie śliczne te zegarki, też chyba nie zdecydowałabym się na jeden :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku boskie zdjęcia i zegarki. Spokojnie masz jeszcze czas na podejmowanie decyzji. świetna notka.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zegarki są cudowne :O
    http://greywo0lf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. nice pictures! what for camera do you have?

    OdpowiedzUsuń
  58. I used to be able to find good advice from your blog posts.


    my site - dating sites; bestdatingsitesnow.com,

    OdpowiedzUsuń