12.8.14

najlepiej /klaudia

Dzień dobry misiaczki, pewnie większość z Was jeszcze nie wstała, bo jest dopiero czwata nad ranem, ale piszę tego posta, bo bardzo mi się nudzi, a dawno nie dodawałam żadnej własnej notki, więc postanowiłam, że w końcu się za to zabiorę i opiszę Wam co i jak. Otóż jestem teraz u Martyny, właściwie na wsi i nie ma zbytnio co robić, ale jak to się mówi "nie ważne gdzie, ważne z kim" dlatego znajdujemy zwykle jakieś fajne zajęcia, a planów mamy dosyć sporo. Na przykład jutro zamierzamy pojechać autobusem do innego (większego) miasta, bo to jest jakby miasteczko, a nie wieś. Mamy nadzieję też wziąć aparat i porobić pełno zdjęć, pójść do galerii, czy do parku - w każdym razie spędzić miło czas, w którym oczywiście nie zabraknie śmiechu i fajnych wspomnień, które zostaną długo w pamięci i na zdjęciach. Zamierzamy też nakręcić jakiś filmik, ale nie jest to pewne w stu procentach, ponieważ nie wiemy co z tego wyjdzie.

Niektórzy może zdążyli już zauważyć, że pojawił się na blogu nowy design, nie tworzyła go żadna z nas, nowy wygląd naszego bloga zawdzięczamy pewnej designerce Roksanie (jej blog), której pragniemy podziękować za jej pracę, bardzo nam się podoba i jesteśmy z niego zadowolone, choć pewnie nie raz jeszcze zmienimy nagłówek.

U Martyny jestem około tydzień, chcę aby ten czas płynął bardzo wolno, muszę się nią nacieszyć, bo nie mam jej na co dzień, pewnie dopiero zobaczymy się w ferie.. A poza tym niedługo szkoła, każdy by chciał aby wakacje trwały wieczność, ale obowiązki wzywają. W tym roku uzgodniłyśmy z miśką, że się uczymy (z resztą jak co roku) ponieważ musimy sobie zasłużyć na zachcianki, Martyna na lustrzankę, ja zaś na nowy telefon. Myślę, że damy radę, choć ja idę we wrześniu do pierwszej technikum i nie wiem jeszcze czy będzie dosyć łatwo, czy bardzo trudno. Mam nadzieję, że jakoś to będzie.

Zauważyłam sama jak i moi znajomi, że trochę zaniedbałam bloga. Przestałam tu tak często zaglądać, odwiedzać inne blogi i z chęcią pisać notki. Martyna się mocno zdziwiła, ze planuję napisać posta, naszło mnie tak nagle i bardzo chcę zmienić moje nastawienie do bloga. Zauważyłam też, że statystyki do notek są wysokie, bardzo mnie to cieszy i myślę, że będzie to motywacja do dalszego pisania, jednakże komentarzy jest mniej niż kiedyś.. W sumie to nie narzekam, myślę, że jak wykażemy większą inicjatywę z naszej strony na blogu to szybko się to zmieni. Zmykam teraz po-komentować różne blogi i później spać do dziesiątej, by w dzień nie zamulać. Dobranoc i miłego dnia wszystkim, kochani.

INSTAGRAM 
Obserwujcie mnie, daję follow instagramom, które mi się podobają. 
Do następnej notki!

~ ~ ~


STATYS

73 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No, mają ponad 2000 obs i uznają obserwacje za obserwacje ;_;

      Usuń
  2. fajne zdjecia! czuc z nich wolnosc heh !<33

    OdpowiedzUsuń
  3. super foteczki!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjacielem czas płynie baardzo szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Podacie swojego tumblr ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweetevil7.tumblr.com/ proszę (≧ω≦)

      Usuń
  6. Zazdroszczę wam spotkania. Ja wakacje z internetową przyjaciółką mam za sobą, niestety. :(

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia:) fajnie, ze juz wrocilas do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekalam na twoja notke! Jak juz pisalam, udanego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia i obyście się zdążyły nacieszyć sobą~♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zdjęcia. Niestety trzeba wracać ale dacie radę :).


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że jesteście razem :) I cieszę się, że powrócisz do regularnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klaudia, cieszę się że wróciłaś :) Pewnie nie uwierzysz, ale jesteś (właściwie to obie jesteście) trochę moją idolką, więc przykro mi było gdy nie dodawałaś postów. Mam nadzieję, że stara Kl4ja wróciła na dobre i nie pozwoli temu blogowi tak po prostu zniknąć. x
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wierze, ze obie dacie rade :) Zycze powodzenia w dalszym pisaniu bloga! :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To fajnie, że spędzacie czas razem. Nacieszcie się sobą ;) Ja od września także idę do pierwszej technikum ;)

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny design i zdjęcia :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia *-* Świetny jest ten koń,haha też w czwartek jadę na wieś i pewnie nie bedę miała tam co robić,ale mam tam przyjaciółkę,z którą widuję się tylko w wakacje wiec myślę,że fajnie razem spedzimy czas! :D
    Czekam na kolejne posty,chętnie zobaczę zdjęcia z waszego wypadu na miasto :P


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no dokładnie, nie ważne gdzie, ważne z kim! :)
    czekam na następną notką z tymi zdjęciami.

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia <3
    bawcie się dobrze i korzystajcie ile możecie! :D
    czekam na post ze zdjeciami :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie spędzony czas ;3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wasze zdjęcia są cudowne//wygląd bloga też świetny <3

    ✿nochanel.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny wpis! :) wspaniałe zdjęcia *o*

    http://atagax.blogspot.com/ <<< zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia ♥♥
    Udanych wakacji!!
    Super blog
    Zapraszam do mnie na nowego posta sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne design :)

    Obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno dacie radę z nauką. :))
    A wygląd świetny!
    Na instagramie już od dawna obserwuję :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, haha też co roku obiecuję sobie, że będę się uczyć pilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No wreszcie :)) Długo czekałam na post od ciebie :) Wygląd bloga jest prześliczny :O Aż zazdroszczzę :) Zdjęcia cudne! hehe to dobranoc ^^

    kreatywnie-w.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. w odpowiednim towarzystwie nawet nudne zajęcie w nudnym miejscu może być mega ciekawe! :D udanego wypadu do miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia :)
    Fajnie, że wkońcu post od Cb :*

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczne zdjęcia, mają w sobie to cos ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne zdjęcia :)
    życzę udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wam spotkania :) Klaudia Ty jesteś taka śliczna *-*

    http://olivee-blog.blogspot.com/2014/08/back-to-school-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę .ze mimo kilometrów , dogadujecie sie tak swietnie !

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia <3
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląd bardzo mi się podoba. *-*
    Śliczne zdjecia.
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cóż gdybym byłą na Twoim miejscu też bym chciała by czas płyną wolno:-) Ale zapewne będzie odwrotnie, bo to co fajne szybko się kończy niestety. Bardzo fajne zdjęcia. :-) Ja również tak jak Wy, co roku sobie przyrzekam ,że będę sie lepiej uczyć. I nigdy mi to nie wychodzi. Ale tak czy owak założenie na ten rok szkolny mam takie samo : podskoczyć wyżej z ocenami.
    Serdecznie zapraszam Was : www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło. Ada
    Życzę miłych i udanych wakacji wypełnionych głośnym śmiechem :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia, ten kucyk jest słodki :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia *.* bardzo miło się ogląda przez to twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nacieszcie się sobą póki możecie :). Jeśli bardzo będziecie chciały "zarobić" na wasze zachcianki to na pewno wam się uda :)

    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  43. To fajnie ,że macie wiele pomysłów by się nie nudzić ;D
    http://hitoshiii.blogspot.com/ Obserwuje bo podoba mi się ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super że się spotkałyście, takie spotkanie są świetne wiedząc że nie spotkacie sie prędko. a wygląd bardzo mi sie podoba !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam waszego bloga, świetny design i piękne zdjęcia, aż miło się patrzy, więc cieszę się, że zamierzasz częściej pisać.
    Mam pytanie: przerabiacie jakoś zdjęcia przed dodaniem? Mają świetne kolory i chciałabym wiedzieć, czy to jakiś efekt, czy po prostu super aparat?
    Powodzenia w dalszym blogowaniu xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę wiedzieć w jakim programie i jak? Jakimś konkretnym efektem? Naprawdę mega podoba mi się efekt.

      Usuń
    2. w photoscape, rozjaśniam i zmieniam kontrast /k

      Usuń
  46. ale ładne zdjęcia :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny blog! Piękne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam również do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nacieszcie się sobą :)
    Ja również postanowiłam się w tym roku wziąć za naukę ;)

    http://polly-pollyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. super zdjęcia ;D konik szczególnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. jak siostry ! :)
    obserwuje i zapraszam :http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie zrobione zdjęcia!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post fajnie że pomimo tych kilometrów jesteście razem i to zdjęcie na skale po prostu magiczne <3 Klaudia nie przejmuj się ja codziennie tu tylko jak mam cza wchodzę i czytam tylko nie komentuję ale macie fajnego bloga i lepiej żeby pisać rzadziej a fajną notkę niż taka beznadziejna o niczym a co dwa dni więc nie przejmuj się jeszcze złapiesz wenę ;D super zdjęcia miłych wakacji wam życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Super post fajnie że pomimo tych kilometrów jesteście razem i to zdjęcie na skale po prostu magiczne <3 Klaudia nie przejmuj się ja codziennie tu tylko jak mam cza wchodzę i czytam tylko nie komentuję ale macie fajnego bloga i lepiej żeby pisać rzadziej a fajną notkę niż taka beznadziejna o niczym a co dwa dni więc nie przejmuj się jeszcze złapiesz wenę ;D super zdjęcia miłych wakacji wam życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne fotki.
    Również obserwuje.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog, a Ty wyglądasz pięknie! ;)
    Ja również już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz! ;*
    może w następnym poście opiszesz swóje wakacje?


    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to na którym jesteście razem. :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznijcie pierwsze ja na pewno się odwdzięczę :))
    ♥ http://kinga200013.blogspot.no/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Hah, śliczne zdjęcia. Dobrzyca najlepsza. Piękne jesteście.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Wonderful blog you have here but I was wanting to know if you
    knew of any message boards that cover the same topics discussed in this article?
    I'd really love to be a part of group where I can get responses
    from other knowledgeable people that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know.

    Bless you!

    My blog dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń