16.9.14

wspomnienia są ważne/Martyna

Hejka Kochani! Jak wam mija dzień? Mnie przynajmniej pogoda nie zawodzi, a dobra pogoda to powód do uśmiechu, więc jest pozytywnie! Rok szkolny zaczęłam na prawdę bardzo dobrze, mimo niezapowiedzianych kartkówek z matematyki i jutrzejszych z religii, geografii i niemieckiego. Jestem przygotowana i obecnie mam mały zapał do nauki. Mam nadzieję, że na tym poziomie utrzymam się przez dziesięć bitych miesięcy w kalendarzu. Jedyną pozytywną rzeczą w chodzeniu do szkoły jest to, że widzę się dzień w dzień ze znajomymi, niestety w wakacje nie mieliśmy za często takich możliwości. Codziennie mamy nowe wspomnienia i uwielbiam do nich wracać.
Dzisiaj przyszłam do was z postem, w którym pokażę wam sposób, w jaki możecie zatrzymać te wspomnienia i patrzeć na nie każdego dnia. Dzięki sklepowi Fotomaton miałam właśnie możliwość dokonania tego czynu. Są to wspomnienia z tego lata, w sumie większość ze spotkania z Klaudią, spotykamy się najprawdopodobniej w sylwestra więc nie wiem czy wytrzymam bez niej te trzy miesiące. Ale damy radę! Jeśli chodzi o przesyłkę, była na prawdę błyskawiczna, bo po złożonym zamówieniu po czterech dniach roboczych paczka była w moich rękach! Jeśli znajdę tylko czas mam zamiar przykleić je w jakieś widoczne miejsca, abym mogła do tych wspomnień często wracać bo definitywnie te wakacje należały do najlepszych.
Miesiąc spędzony z najlepszą (internetową) przyjaciółką, czego chcieć więcej?
Poniższa piosenka, jest piosenką, która przypomina mi tegoroczne wakacje!


zapraszam was na mojego instagrama!
miłego dnia! 

47 komentarzy:

  1. Dzień minął mi w miarę dobrze :)
    Wspomnienia to coś niezwykłego!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć takei zdjęcie z tymi warkoczami zazdrooo
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Jeśli cię coś zainteresowało, zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Wspomnienia są naprawdę bardzo ważne.:)
    Piękne zdjęcia!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Też muszę sobie takie zamówić! :)
    No to oby resztę 10 miesięcy nauki były dla Ciebie tak dobre jak teraz :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pamiątka! :) Zazdroszczę zapału do nauki. Nas w tym roku tak zwalają pracami domowymi i testami, że siedzę codziennie do 24, a i tak ze wszystkim się nie wyrabiam.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznee zdjęcia *-* Czasami fajnie powspominać :) Ja mam dużo wydrukowanych zdjęć z obozu które mnie motywują do nauki :)

    swing-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te bluzki ze styles i tomlinson, skąd je macie ?? <3 *-*

    Obserwuję ♥♥ Zapraszam do siebie ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł. ;3

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma to jak zdjęcia na papierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że mogłyście spędzić ze sobą trochę czasu! Też mam przyjaciółki które poznałam przez internet jednak, w te wakacje nie udało mi się z żadną spotkać, może w ferie się uda :(:(

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. This information is worth everyone's attention. When can I find out more?


    Visit my web site :: importing uk

    OdpowiedzUsuń
  13. miesiąc z internetową przyjaciółką?
    świetnie!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna sprawa!:D w sumie ja miałam dwóch kolegów z internetu z którymi się widziałam:) mimo, że są gdzieś z drugiego krańca Polski niestety z czasem kontakt się urwał.. super że wy go utrzymujecie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your views are
    nice designed for new viewers.

    Also visit my web site: seo marketing company

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię tą piosenkę. :)
    Śliczne zdjęcia.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing! Its truly amazing piece of writing, I have got much clear idea regarding
    from this article.

    Here is my blog post ... medical negligence lawyers

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Chyba też sobie zamówię :D


    http://thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Quality articles or reviews is the important to attract the viewers to pay a visit the website, that's what this website is providing.



    My blog post california seo firm

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! szczególnie to z podwójnym warkoczem :) zapraszam do siebie :)

    http://panorama-ksiezycowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam waszą przyjaźń :)
    zdjęcia są super!
    mam pytanko: jak robicie ten hmm pasek? "pasek" z piosenką?
    bardzo mi się to podoba i też chciałabym to wykorzystać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.bajery.net po lewej stronie jest coś takiego jak "muzyka z youtube" ;)

      Usuń
  22. Śliczne zdjęcia. U mnie też już kartkówki i zapowiedziane sprawdziany. Trochę małe literki w postach i słabo się czyta więc lepiej je poprawić :)
    http://maya-maay.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też niedawno zamawiałam z fotomatona! zapraszam do mnie, zobacz co wymyśliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne. Biała ramka wokół zdjęć wygląda bardzo stylowo!
    Podoba mi się również dbałość firmy o klienta:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie jak na razie też jest bardzo dobrze! :) i zapał do nauki też jakiś tam jest :D
    to pierwsze zdjęcie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! :)
    Ile za nie zapłaciłaś? Czy wiesz ile może kosztuje np. jedno takie zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedno zdjęcie kosztuje 1,50 zł / na stronie jest wszystko napisane ;)

      Usuń
  28. świetny post :) http://thislittlehugisforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Instead of investing precious personal resources, Bootstrappers can launch
    Google Adwords campaigns for pennies to find valuable insight into which words,
    phrases and concepts customers will key into.
    In personal finance, the earlier you start the better it is, and the simpler it
    is than when you start at later date. What are some of those key elements in inventory
    financing. But here's the good news, under the SBL
    program only a 25% guarantee is required.

    My homepage - internet

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te zdjęcia!
    Czas do sylwestra minie ci na pewno szybko!
    xoxo
    http://nie-wiesz-o-mnie-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia są Cudowne.
    To prawda wspomnienia są ważne,ale myślę że u każdego znajdą się takie które najlepiej żeby poszły w niepamięć...
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjecia ! :*
    http://bylajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne takie zdjęcia z ramką, muszę zajrzeć na tą stronę :)


    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
  34. najlepsze jest to zdjęcie co sobie splotłyście włosy <3 też robimy tak z przyjaciółkami ;) nasz blog: tinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne sa te zdjęcia!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne są te wspólne fotki!
    Ja również na razie na szkołę nie narzekam, choć o 6 ciężko mi się wywlec z łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie bede oryginalna, jesli rowniez napisze, ze podobaja mi sie zdjecia :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for another informative web site. The place else could I am getting that type
    of info written in such an ideal approach?
    I've a undertaking that I am just now working on, and I
    have been on the glance out for such information.

    Also visit my web site; dating online - http://bestdatingsitesnow.com,

    OdpowiedzUsuń
  39. Quality articles is the key to be a focus for the people
    to visit the site, that's what this site is providing.


    Review my blog: Dating Online; Bestdatingsitesnow.Com,

    OdpowiedzUsuń