24.10.14

15 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią

Hejka kochani, dzisiaj przychodzę do was z innym postem. Post wpadł mi tak znienacka, jest to 15 rzeczy, które chciałabym mieć lub zrobić w swoim życiu. zacznijmy! 


1. Lustrzanka jest jedną z rzeczy, które chciałabym mieć. Bardzo mi na niej zależy, uwielbiam robić zdjęcia, chodzić z aparatem, jednak na obecną chwilę nie mam za dużo takich możliwości. Miejmy nadzieję, że się uda i jedno z większych marzeń się spełni!

2. Moim malutkim marzeniem jest skok na bungee lub skok ze spadochronem. Lubie ekstremalne wyzwania i wiem, że coś takiego byłoby dla mnie frajdą! 

3. Chcę przeprowadzić się w przyszłości do miasta, myślałam nad Wrocławiem lub Warszawą, bo nie ukrywajmy, wsie są strasznie nudne, a po za tym we Wrocławiu mam najlepszą przyjaciółkę!

4. Chciałabym odbyć podróż dookoła świata, mimo że nie wyglądam na osobę która lubi podróże - uwierzcie mi, że kocham to! interesuję się kulturą w innych krajach, po za tym fajnie jest zobaczyć te wszystkie piękne miasta! 

5. Jeśli już jesteśmy przy podróżach, chciałabym zwiedzić całą Anglię, bo ten kraj zawsze należał do moich ulubionych.
 6. Kolejnym takim malusieńkim marzeniem, jest zakochać się tak jak w bajce. Nie chciałabym być teraz w związku ze względu na wiele powodów, jednak nie ukrywajmy, każdy chciałby się poczuć kochany. 

7. Urodzić jedno zdrowe dziecko! 

8. Nauczyć Cię perfekcyjnie języka angielskiego, francuskiego i hiszpańskiego! 

9. Wydać książkę. Abstrakcyjne marzenie, jednak lubię sobie czasem powpisywać co nie co do notatników. 

10. Zagrać w romantycznym filmie. Myślę, że bawiłabym się przy tym niesamowicie, kocham oglądać sama dramaty i nie lada wyzwaniem byłoby dla mnie odegrać taką rolę. 
11. Chciałabym częściej się spotykać z internetową przyjaciółką - Klaudią, jest dla mnie najważniejsza, każdego dnia bardziej tęsknie, a niestety mimo tych 100 kilometrów mam utrudniony dojazd (w sumie wcale go nie mam) do najbliższego dworca, którego mam pół godziny (samochodem) od domu a niestety żadnego autobusu stąd nie mam. Największy powód, dlaczego chcę mieszkać w mieście, miałabym po prostu dojazd do niej.

12. Tatuaż jest kolejnym marzeniem. Marzę o jakimś cytacie wzdłuż dłoni, bądź na małym symbolicznym znaku na nadgarstku. 

13. Zwiedzić Disneyland i przejechać się największą i najszybszą kolejką górską na świecie! 

14. Mieć do wydania kilkaset tysięcy i wydać pieniądze w jak najszybszym czasie, dziwne ale prawdziwe, chciałabym przez moment zaszaleć, zrobić zakupy życia i spełnić swoje marzenia! 

15. Ostatnim i najważniejszym faktem jest spotkanie moich idoli - One Direction. Nie muszę być na ich koncercie, bardziej dla mnie się liczy spotkanie twarzą w twarz i mam nadzieję, że kiedyś będę miała takie szczęście i będę się mogła z nimi przytulić i zamienić parę słów. 

a co wy chcecie zrobić w swoim życiu? macie jakieś ważne marzenia czy plany? 

47 komentarzy:

  1. O matko, ja tez chcę mieć lustrzankę xd
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o zagraniu w jakimś filmie, ale jakimś trudnym, np. historycznym, o II wojnie *.*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje marzenia są podobne :) Życzę Ci aby wszystkie się spełniły!

    Wpadnijcie do nas ;) --> http://debesisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam całą listę rzeczy, które bardzo chciałabym zrobić w życiu. Nie jest to nic abstrakcyjnego, tylko rzeczy, które są możliwe do zrealizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do robienia ładnych zdjęć lustrzanka wcale nie jest potrzebna. ;)
    Również chciałabym skoczyć ze spadochronem, ale w ostatnim momencie chybabym zrezygnowała, haha.
    Co do 14 - o tak, to by było genialne, też tak bym chciała!
    No cóż, w takim razie pozostaje mi tylko życzyć Ci, abyś wytrwale dążyła do spełniania tych rzeczy! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jaka śliczna *,*
    Wiesz, że mamy całkiem podobne te marzenia? Zagrać w filmie, spotkać 1D, nauczyć się angielskiego, podróże dookoła świata, wyprowadzka do miasta...
    Martyna, te kilka lat wytrzymajmy! Później zaczniemy żyć:) Zobaczysz, trzeba tylko wierzyć.
    MAKE THE DREAMS COME TRUE x
    /Angieee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ♥ Kochane !
    Bardzo ładny post , w sumie mam kilka marzeń , ale zachowuje je dla siebie ;)
    Super blog ;p
    Miłego wieczoru ! - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym 1 i 12 to też chciałabym żeby się u mnie to spełniło.
    A ja chciałabym bardzo spotkać Demi <3
    Cudowne zdjęcia-jesteś piękna!
    Aha no i życzę aby wszystkie twoje marzenia się spełniły jak najszybciej!
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również marzę o podróży dookoła świata.Nie planuję tego, fajnie będzie jak wyjdzie to tak spontanicznie w przyszłości.Zastanawiałam się też nad mieszkaniem za granicą i tu głównie obstawiam Francję :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwierz, że lepiej mieć 2 dzieci, bo jedynak prędzej czy później poczuje samotność naprawdę, choć jakby miał np. brata i tak by się z nim kłócił - to normalne, ale lepiej mieć rodzeństwo. Nawet Pani w liceum nam to ostatnio tłumaczyła :)
    Super lista rzeczy, widzę, że wiele z nich nam się pokrywa :D
    Śliczne zdjęcia i ogólnie bardzo fajny post.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto mieć taką swoją małą listę takich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy które chcesz zrobić przed śmiercią :* też bym chciała skoczyć ze spadochronu :)


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs, który trwa do 25.10-włącznie)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne marzenia ;) Życzę Ci, aby wszystkie się spełniły :) Ja też chciałabym mieć tatuaż i skoczyć ze spadochronu czy coś w tym stylu ;) A poza tym to chciałabym pojechać jeszcze na 'kilka' koncertów, zostać fotografem, podróżować po świecie z przyjaciółmi hipisowskim vanem, wydać książkę i po prostu być szczęśliwym :)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!

    Zapraszam do mnie na najnowszy post; http://callitwhateverx.blogspot.com/2014/10/tag-i-love-fall.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mieszkam na wsi i nigdy nie myślałam o przeprowadzce. Lubię tutaj przebywać i jest mniej tłocznie niż w mieście. Jednak od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym wszystkim i marzy mi się Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam w dużym mieści i rzeczywiście, jest fajnie, wszędzie możesz dojechać. Moim jednym z największych marzeń jest zobaczenie Ariany.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi także marzy się lustrzanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lista jest naprawdę bardzo długa. Ale kilka punktów jest podobnych - podróż dookoła świata to byłoby coś pięknego, no i również chciałabym wyuczyć się jakiegoś języka do perfekcji...

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chcialabym mieć lustrzankę :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na posta
    Zapraszam;
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Jeśli cie coś zainteresuję, ZAOBSERWUJ !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post; )
    też chcę przeprowadzić się do jakiegoś większego miasta, nawet za granicę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa lista! Mam nadzieję, że jeżeli nie wszystkie to przynajmniej połowę rzeczy z listy uda Ci się zrealizować! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka piękna bluza, sama robiłam kiedyś ten TAG, jest bardzo ciekawy :)
    zapraszam na mojego bloga --> http://krowokwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja równiez chciałabym skoczyć ze spadochronu, zwiedzić świat, odwiedzić disneyland-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również mieszkam na wsi, ale stawiam sobie poprzeczkę nieco wyżej i w przyszłości planuję zamieszkać za granicą (przynajmniej na studia). Już teraz poszukuję dokładniej miejsca i pomimo że mam jeszcze 3 lata liceum, to planuję w tym roku pracę wakacyjną za granicą. Zyska na tym i mój język, i moje oszczędności :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. tak co do faktu o lustrzance , to szczerze powiedziawszy nawet nie widać ,że zdjęcia są robione zwykłym aparatem , bo wychodzą Ci świetnie ! :)
    życzę Ci powodzenia w spełnianiu planów !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie myśle o takich rzeczach żyję z dnia na dzień :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię raczej mówić o swoich celach czy marzeniach.Jednym z nich,najważniejszym,jest jednak być szczęśliwą :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post! 1,3,4,5,6,8 ja angelski i francuski ,10,12,13 To ja tak samo! Tylko 15 ja Justina Biebera. ;3

    Poklikasz? To dla mnie bardzo wazne. :)
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też marzę o lustrzance ;) Też chciałabym spotkać się z moim idolem twarzą w twarz, mimo, że jest On Polakiem, to wcale nie jest łatwo :))

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. We stumbled over here by a different website and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i am following you.
    Look forward to exploring your web page repeatedly.

    Check out my homepage - minuman berenergi aman

    OdpowiedzUsuń
  32. Very shortly this website will be famous among all
    blogging and site-building viewers, due to it's good articles or reviews

    Review my site: dating sites (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my
    comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having
    problems finding one? Thanks a lot!

    my site ... dating sites - http://bestdatingsitesnow.com -

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastic publish, very informative. I ponder why the opposite experts of this
    sector do not realize this. You must continue your writing.
    I am confident, you've a great readers' base already!

    my webpage - TiannaCLuzader

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful work! This is the kind of information that should be shared across the net.
    Disgrace on Google for no longer positioning this put up upper!
    Come on over and visit my site . Thank you =)

    Feel free to surf to my website SudieQBoeve

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi colleagues, its great piece of writing regarding tutoringand completely explained, keep it up all the time.


    Feel free to visit my page CourtneyLHeideman

    OdpowiedzUsuń
  37. Paragraph writing is also a excitement, if you
    be familiar with afterward you can write or else it is
    difficult to write.

    Also visit my homepage; AntonyRHyrkas

    OdpowiedzUsuń
  38. Right away I am ready to do my breakfast, once having my breakfast coming over again to read other news.


    my blog: MargertYMearse

    OdpowiedzUsuń
  39. What's up everyone, it's my first pay a visit at this
    web site, and paragraph is genuinely fruitful for me, keep up posting these
    types of articles or reviews.

    Also visit my web blog :: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  40. I am in fact delighted to glance at this website posts which contains
    lots of helpful information, thanks for providing these kinds of data.


    Stop by my webpage ... quest bars

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja spełniam swoje pragnienia z listy marzeń. Ostatnio byłam w tunelu aerodynamicznym freeflycenter w Lesznie. Zawsze chciałam doświadczyć jak to jest latać, już znam odpowiedź - odlotowo, świetnie, czułam się wolna i taka lekka. Teraz czas na realizację reszty marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  42. 2 Twoje życzenie jest też moim, tylko ja najpierw chce polatać w Lesznie w aerotunelu, a dopiero potem skoczyć ze spadochronem. Marzy mi sie też troskliwy i opiekuńczy mąż no i dom z ogrodem.

    OdpowiedzUsuń