9.10.14

ulubieńcy /Martyna

Hejka kochani! Postanowiłam być bardziej aktywna na blogu, bo zauważyłam jak strasznie spadły statystyki przez moją (w sumie naszą) nieobecność i jak strasznie was wszystkich zawiodłam. Postaram się i mimo nauki i trudności z aparatem dodawać notki coraz częściej!  Dzisiaj przychodzę do was z postem o moich ulubieńcach w ostatnim czasie, ponieważ nigdy na blogu czegoś takiego nie było.
Ulubieńcem stała się książka, o której chyba wszyscy już słyszeli. Mam na myśli dzieło John'a Green'a "Gwiazd naszych Wina" Żałuję tylko, że wcześniej nie udało mi się jej zdobyć, bo obejrzałam już film (który jest świetny jak sama książka) i niestety wiem jak wszystko się zakończy. Ale kocham w książkach to, że mogę wiedzieć co czuli bohaterzy i to, że w książce zauważam to, czego w filmie nie dostrzegłam. Jeśli zastanawiacie się nad jej kupnem - biegnijcie do księgarni, empiku czy gdziekolwiek. Jest jedną z lepszych książek, które czytałam!
Zastanawiałam się w sumie, czy pokazać tą rzecz w ulubieńcach, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że jest to rzecz godna polecenia. Zamówiłam trzy miesiące temu plecak do szkoły, gdyż stary nie nadawał się do użytku (wyleciały wszystkie zamki, urwało się ramie - nie dziwię się, po tym jak plecak przeżył swoje pełne, ciężkie 3 lata) Plecak ma cieniutkie szelki (co jest w sumie minusem, już zauważam rozprucie przy tym miejscu) w środku słodki nadruk, jednak najbardziej podoba mi się w nim to, że mimo ile czasem mam w nim książek plecak nie jest wypchany a mimo swoich dwóch kieszonek na prawdę dużo mieści. Plecak kupiony tu: KLIK
Od zawsze miałam łamliwe paznokcie, ciągle się rozdwajały aż w końcu musiał nadejść czas bym użyła odżywki, by paznokcie w końcu były zdrowe. używam dwóch, które w sumie leżały ciągle w szufladzie. dzięki nim coraz rzadziej zdarza się by paznokcie były słabe.
Najlepszym ulubieńcem w ostatnim czasie jest mgiełka z katalogu Avon. Mama zamówiła mi ją jakiś czas temu i mogę powiedzieć, że jest rewelacyjna. Jej zapach jest świetny i największym plusem jest to, że strasznie długo utrzymuje się na ubraniu.
Kolej na suchy szampon, którego udało mi się nabyć w aptece za bardzo niską cenę. Od zawsze miałam problem z przetłuszczającą się skórą głowy i by wyglądać dobrze myłam je każdego dnia przez ostatnie trzy miesiące, gdyż miałam niejaką "mała" obsesję, wystarczy nanieść trochę szamponu na górną część włosów, odczekać chwilę, przeczesać i wtedy włosy stają się czyste, świeże i pachnące, są uniesione u nasady oraz nabierają objętości. 
Polecacie jakąś dobrą książkę? Naszła mnie ochota aby w końcu zacząć czytać.

44 komentarze:

  1. Polecam "Szukając Alaski" również Johna Greena. "Gwiazd naszych wina" czytałam i uwielbiam <3
    Świetny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę, ale szału jak dla mnie nie ma. ;)
    Hmmm, może sięgnij po jakąś znaną książkę, np. ''Intruz'' (ja właśnie czytam, jestem mniej więcej w połowie, rozkręca się po kilkunastu stronach), lub ''Niezgodna'' - ma bardzo dobre opinie, ale ja na razie jeszcze jej nie czytałam, zamierzam. :) Polecam też książki Ewy Nowak, właściwie wszystkie mi przypadły do gustu, więc może i Tobie przypadną? Mi chyba najbardziej spodobała się ''Diupa'', bardzo dobra też było ''Wszystko, tylko nie mięta'', a z krótkich to ''Piątki'', mają bardzo mało stron i szybko się czyta. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie zabrać się za czytanie tej książki po tylu pozytywnych recenzjach :D
    Śliczny plecak :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie czytam książkę Gwiazd naszych wina i również jest moim ulubieńcem,cudowny plecak.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam kiedyś mgiełki radical ;) :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka, jak i film bardzo mi się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chcialam przeczytac GNW ale zawsze cos mi wypadnie xD

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą książke :')

    http://tunia-ti.blogspot.com zaparszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny plecak <3
    Muszę w końcu wypożyczyć i przeczytać tą książkę :)
    U mnie rozdanie ze sklepem Oasap.com - do wygrania ciuchy! Zapraszam! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2014/10/rozdanie-z-oasapcom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka świetna, ale film nie dorównuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka świetna, ale film nie dorównuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, do tego piękne zdjęcia! Chętnie przeczytałabym 'Gwiazd naszych wina', ale na razie mam w szkole straszny natłok lektur i nie mogę się do tego spokojnie zabrać...

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam '' Gwiazd naszych wina '', ale oglądałam film i był cudowny!
    Prześliczny plecak *_*

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy tylko ja nie czytałam tej książki, ani nie oglądałam tego filmu... Chyba tak. :c Kiedyś muszę to zrobić, haha.!
    Plecak świetny. *o*
    Kocham tą piosenkę.

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zakupić tę książkę! :)
    Świetny post, bardzo fajnie piszesz! :))

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie kupić książkę ''Gwiazd naszych wina'' :)

    Obserwuję ♥♥ Zapraszam :)
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo gwiazd naszych wina!
    Ja polecam Szukając Alaski autora gwiazd naszych wina :)
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. książka Gwiazd Naszych wina, jest obecnie jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy! Mamy bardzo podobnych.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetni ulubieńcy, muszę koniecznie kupić tą książkę lub obejrzeć film :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam ci:"Intruza","Rywalki","Delirium" :)"Gwiazd naszych wina"to piekna książka!
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc już tyle razy słyszałam o "Gwiazd naszych wina", że już czytanie o tej książce staje się nudne, choć mi się bardzo podobała ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę koniecznie przeczytać gwiazd naszych winę ;)


    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałam przeczytać tą książkę, ale ciągle ktos ją wypożycza :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, ja się zbieram do obejrzenia filmu "Gwiazd naszych wina" podobno że film równie dobry jak książka.. ale książkę też bym chętnie dorwała :)

    http://sandryyshen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też najpierw oglądałam film, dopiero później czytałam książkę, jednak jedno i drugie stało się moim ulubieńcem wszechczasów. W książce pojawia się wiele różnic lub momentów, o których nie ma mowy w filmie i to jest fajne :) Dodaję do obserwowanych!

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w księgarnii jest ta książka, ale po niderlandzku, a ja nie mówię aż tak dobrze, żeby wszystko zrozumieć ;//

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. dobry post i bardzo przydatny:) Z pewnościa spełniasz się w w blogowaniu, dlatego obserwuję Cię i liczę także na miły gest z twojej strony i odwzajemnienie :)
    pozdrawiam :*
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te mgiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. szczerze film mi się nie spodobał, ale może książka jest ciekawsza:) a twój plecak jest śliczny i milusi w dotyku mm (w końcu ktoś lubi się na nim kłaść xd)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chcę przeczytać tę książkę! :)
    Nie wiem czemu dopiero teraz, ale obserwuję.
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam "bez mojej zgody" :) Zaciekawił mnie ten szampon, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetni ulubieńcy.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. przeczytaj "Szukając Alaski":)


    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. "Gwiazd naszych wina" jest cudowne, jedna z najlepszych książek, jakie czytałam! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach, przydałoby mi się zainwestować w suchy szampon XD" Co do odżywki do paznokci - fajnie że trafiłaś na dobrą. Moje paznokcie chyba są tak słabe że żadna im nie pomaga, albo po prostu jeszcze nie trafiłam na odpowiednią!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie czytałam książki,bo obejrzenie filmu zepsuło mi całą frajdę.Jednak wiem,że jest to pozycja godna polecenia :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post, swietni ulubiency ;D

    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/tag-czego-jeszcze-o-mnie-nie-wiecie-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam Ci przeczytać ' Trzy metry nad niebem' :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.

    I'm undoubtedly enjoying your blog and look
    forward to new posts.

    my page - dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń