4.11.14

annyeong! /klaudia

Dzień doberek moje kochane miśki~
Jak niektórzy zdążyli zauważyć - dawno mnie nie było na blogu. Stało się tak z różnych powodów, między innymi dlatego że nie miałam czasu i weny na pisanie. Także przepraszam i mam nadzieję, że przyjmiecie moje przeprosiny, a notka Wam się spodoba. Chcę teraz częściej tutaj zaglądać i pisać, bo się za Wami baaardzo stęskniłam oraz dlatego że moi przyjaciele mnie do tego namawiali. Dziś taki post ogólny, a od następnego tygodnia postaram się dodawać posty tematyczne i różnego rodzaju tagi. Jeśli macie jakieś pomysły i chcecie, żebym o czymś napisała na blogu, o czym wy chcecie - walcie śmiało! Spróbuję Wam jakoś dogodzić, a przynajmniej się postaram, żeby się podobało. Ostatnio wiele się działo w moim życiu, na zdjęciach możecie nawet zobaczyć, że zmieniłam kolor włosów. Potrzebowałam zmiany, mam nadzieję że to taka zmiana na lepsze, jak myślicie?
Dziś skończyłam wcześniej lekcje, dlatego postanowiłam do Was napisać, w sumie to nie dzieję się na razie nic ciekawego, poza tym, że mam masę nauki.. Bo jednak to już technikum, a na dodatek zaczęłam się uczyć nowego języka - koreańskiego, wraz z moją przyjaciółką, mając już trzy obowiązkowe języki (angielski, francuski, niemiecki) w szkole. Właściwie to nie narzekam, ponieważ jest to jedyny język, którego nauka sprawia mi przyjemność, wielką satysfakcję i radość z tego. Dzień minął mi niezbyt ciekawie, więc nie ma co tutaj dużo opowiadać. A u Was jak z nauką? Dni tak szybko mijają, zanim się obejrzycie będzie już koniec pierwszego semestru i wystawienie ocen. Myślicie, że macie jakieś zagrożenia? Mi się wydaję, że u mnie wpadło kilka, ale tylko dlatego, że mam na razie bardzo mało ocen z niektórych przedmiotów, mam nadzieję, że szybko to popoprawiam i wyjdę na prostą, bo postanowiłam sobie, że będę miała średnią 4.0 na koniec roku szkolnego. A wy macie jakieś postanowienia w związku z nauką lub jakieś noworoczne? Chcecie w sobie coś zmienić i zacząć pewne rzeczy od nowa? Ja mam pełno postanowień, ale pewnie nic z tego nie wyjdzie jak co roku, choć bardzo bym chciała i do tego dążę. Jeśli wy też macie podobnie jak ja czyli negatywne nastawienie do tego, wiedzcie, że ja w Was wierzę. Uda się na pewno wszystko zrealizować! Nie ma rzeczy niemożliwych, heheh.
Teraz już kończę i życzę Wam miłego dnia~
Łapcie na koniec mojego instagrama, na nim też postanowiłam pojawiać się częściej.
KL4JA

35 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sporo postanowień, ale to dopiero wszystkim zdradzę w poście w nowym roku :D haha
    Ja z nauką trochę nie wyrabiam- 1 gimnazjum ;o
    Ślicznie ci w nowym kolorze włosów <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo Klaudia:* Ślicznie jest Ci w tym kolorze, powodzenia w nauce koreańskiego:)

    Pozdrawiam- Steffy
    pisanepasja.blogspot.com - ♔klik♔

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ;)
    W szkole jest jak na razie oki ;p
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    '

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo koreański, powodzenia w jego nauce :*
    Super zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, ale jesteś ambitna.. koreański.. brzmi .. jeej no nie wiem.. nie sądziłam, że ktoś się może podjąć nauki takiego języka.. przy trzech już w szkole dokładać 4? podziwiam.. rozumiem, że języki łatwo Ci wchodzą do głowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. długo czekałam aż dodasz posta i wreście się doczekałam!!!! Bardzo lubię ego typu posty!! nasz blog: tinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z nauką coraz lepiej ♥ Super zdjecia ;)
    Klikniesz u mnie w linki w poście? Odwdzięczam się obserwacją♥
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas pędzi jak szalony! Niedługo święta ♥ W szkole nie jest źle ale mogłoby być lepiej,szczególnie z matmy hehe...
    Bardzo fajnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W blondzie jest Ci chyba ładniej, ale co kto woli. ;)
    Ja w tamtym roku miałam średnią 4,0 i w tym roku stawiam sobie wyżej poprzeczkę, bo wiem, że mnie na to stać. W szkole nie idzie mi najgorzej, złapałam ostatnio bardzo dobre oceny. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ambicji, ja z trudem ogarniam francuski w szkole, ale nie zamierzam kontynuować jego nauki po liceum więc też wzięłam się za koreański. Piękny język.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia dobrze, że wróciłaś. Ja też mam mnóstwo postanowień odnośnie szkoły i nowego roku, ale nie wiem czy uda mi je się zrealizować. Chociaż z taką motywacją...♥♡
    Gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto stawiać sobie nowe cele. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie ci w nowych włoskach, ale to już wiesz hshs
    i będziesz miała tą średnią, mówię ci!
    powodzenia mis

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie ci w tym kolorze ;) koreański?! Powodzenia xd :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba nie dalabym rady uczyc sie teraz jeszcze jakoegos innego jezyka.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nieziemski blog! Zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudownie pozytywny blog *_* świetne zdjęcia ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie ci w tym kolorze. U mnie z nauką kiepsko. W zeszłym roku prawie miałam pasek a w tym nie wiem czy w ogóle zdam. Beznadzieja. Cały czas się uczę, a później dostaję 1 lub 2.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja teraz bardziej się przyłożyłam do nauki i na prawdę mam nadzieję, że chociaż będę się lepiej uczyć. Zawsze mam słomiany zapał, ale tak samo od nie dawna trochę ćwiczę różne ćwiczenia. Jeszcze sobie wymyślę jakieś postanowienia na nowy rok.
    Koreański to wyzwanie! To bardzo trudny język. Powodzenia :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uczyłam się niemieckiego i angielskiego w gimnazjum i nareszcie w liceum mogę rozpocząć przygodę z francuskim.Wiem jak to jest, kiedy zaczynasz uczyć się tego co naprawdę cie fascynuje.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się przyłożyłam do nauki, widzę świetne efekty!:) Też chciałam uczyć się koreańskiego, ale na razie chcę nauczyć się angielskego na bardzo dobrym poziomie, bo ten na razie mnie nie zadowala. Powodzenia z koreańskim! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudowna *-* koreański? Brzmi interesująco :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, jesteś prześliczna. Obie jesteście. Pierwszy raz tu trafiłam i to całkiem przypadkiem, świetny blog. Obserwuję!

    http://berrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważaj, bo pewnej nocy przyjdę i ukradnę Ci tą bluzę z szafy! Cudna. *.* Bardzo chciałabym taką miec, jednak nigdy nie mam okazji, żeby ją zamówić.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, ja szkołę skończyłam ale czasem tęsknię za nauką :)
    http://whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ;) U mnie z nauką tak trochę średnio, trzeba się w końcu za nią wziąć xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, ale super ! Też chciałabym się uczyć koreańskiego ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Panda <3 !
    Nie wiem dlaczego dopiero teraz zaobserwowałam wasz blog, haha:D
    Uwielbiam was :)))
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klaudiuuśśś jaki to jest kolorek i z jakiej firmy ??? :******
    cudnyyy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  31. o jeju, jakie cudowne buty ♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;
    http://jola-jolaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. AWW! EXO! JEJKU, uwielbiam ich!
    Też uczę się koreańskiego! :)

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. What's up everybody, here every one is sharing such familiarity,
    so it's fastidious to read this blog, and I used to
    pay a visit this blog daily.

    Feel free to visit my blog post - dating sites - bestdatingsitesnow.com
    -

    OdpowiedzUsuń