15.11.14

marzenia się spełniają /Martyna

Hejka słoneczka! 
Wczoraj spełniłam kolejne ze swoich małych marzeń. Pojechałam razem z przyjaciółką na drugi koncert Kamila Bednarka. Osoby, który miały do czynienia z jego show wiedzą, że to wszystko jest niesamowite. Zajęłam miejsca przed sceną, nie odczuwałam wcale tego, że mój idol zaraz wyjdzie na scenę. To wszystko działo się tak szybko, ale mogę otwarcie powiedzieć, że to był najlepszy koncert w moim życiu! Uwielbiam akcje, które zawsze robi, na przykład każe złapać się wszystkim za rękę, przytulić przyjaciela, zaśpiewać refren piosenki patrząc mu w oczy..to jest po prostu piękne. Wciąż boli mnie kręgosłup, ale nie dlatego, że fani się nawzajem rzucali na siebie, po prostu pierwszy raz w życiu tak się dobrze bawiłam. Zaśpiewał piosenki, które nie wiedziałam, że zaśpiewa. Pierwszy raz na żywo słyszałam "Czarne anioły" i "Chwile jak te", piosenki ze Staff'em były na prawdę bardzo dobre, połączenie ich głosów to po prostu idealny pomysł. Sam koncert był miazgą, jak każdy jego koncert. Ostatnio na jego koncercie byłam rok temu, a to troszkę sporo czasu, tęskniłam za tą całą atmosferą, za nim. Zdarzyły się dwie śmieszne sytuacje przed i po koncercie, ale to raczej zostawię dla siebie razem z przyjaciółką.
Czekanie na autografy, było czymś okropnym, wszyscy się ściskali do siebie-w sumie nie dziwię się, każdemu zależało na tym. Kiedy Kamil zabrał mój telefon i podpisał mi się na obudowie..byłam tak bardzo szczęśliwa, popatrzył na mnie tak jak kiedyś, powiedział "proszę" jego uśmiech jest cudowny. Dałam mu zeszyt, i znów się podpisał. Wszystko teraz jest włożone w folię by moje "skarby" były bezpieczne. 
Kamil to najbardziej pozytywny człowiek jakiego znam, najlepszy człowiek na świecie, z największą energią i najlepszym Polskim głosem. 
"Dzięki tobie piękny jest każdy kolejny dzień, już na zawsze ołuoł"
"Byłem kim byłem, jestem kim jestem, stanę się kim zechcę"
"Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy"
lubicie jego muzykę? na kogo koncerty chodzicie najchętniej? 
 TUMBLR    INSTAGRAM    TWITTER

62 komentarze:

  1. Z chęcią wybrałabym się na jego koncert.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROSZCZĘ!
    Kocham Bednarka, niedawno grał koncert w miejscowości oddalonej ode mnie od 20-30 min samochodem, a ja nie mogłam pojechać.. Ironia losu.
    Ale za to moja koleżanka ma obsesje na jego punkcie i stara się go ściągnąć do naszej miejscowości! Mam nadzieję że to wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także byłam na koncercie Bednarka, pomimo iż nie jestem jego fanką :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że spełniło się twoje marzenie i trzymam kciuki aby reszta się spełniła :)
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo , nigdy nie miałam okazji , piosenki ma nawet spoko ale nie lubię reggae ;c
    Bardzo ładny blog ;p
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji być na koncercie Bednarka, ale byłam na koncercie Julity Fabiszewskiej (Juli)! :)

    Pozdrawiam, Mój Blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna obudowa!
    Życzę Ci, żebyś dalej jeździła na koncerty.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podobają się niektóre jego piosenki, jednak nie jest to mój idol :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, tak jak moja przedmówczyni nie byłam na koncercie Kamila :-(
    Ale Tobie gratuluję :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że masz autografy i spełniło się Twoje marzenie :)
    Chętnie poszłabym na koncert Kamila :))

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio podchodzą mi piosenki Bednarka, ale fajnie, że ty masz takiego idola :D Ja w sumie takiego nie mam.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam na żadnym koncercie Kamila, ogólnie ostatnio nie byłam chyba na żadnym koncercie. ;p Ale moje koleżanki były bodajże we wrześniu, lub w październiku w Krakowie na jego koncercie, podobno się świetnie bawiły. :)
    Fajnie, że spełniłaś swoje marzenia i oby inne też się spełniły. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, zazdroszczę. ;) Dałabym wszystko, żeby pójść na koncerty moich idoli i jeszcze dostać od nich autografy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A WIĘC CHCESZ ZOSTAWIĆ DLA SIEBIE PRZYKRĄ SYTUACJĘ Z WYJEBKA NA SCHODACH MIS? XDDDDD
    POZDRAWIAM SERDECZNIE HEHEHEHE KIEDYŚ TO POWTÓRZYMY NIE MARTW SIĘ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto spełniać marzenia. ;')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenia są do spełnienia, liczą się tylko chęci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jezdze po calej Polsce za Dawidem Kwiatkowskim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłaś na Festiwalu w Jarocinie? To 10 km ode mnie ;)
    Też chciałabym spełnić swoje marzenie i kiedyś pojechać na koncert swojego idola, którym jest Dawid Kwiatkowski :))

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za bardzo nie lubię jego muzyki, ale fajnie że mogłaś na ten koncert pojechać i jeszcze dostać autografy od swojego największego idola! ;o :)
    Powodzenia w dalszym spełnianiu marzeń! :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie tam nie było. Fajnie, że to opisałaś.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem że gość jest naprawdę świetny! sława nie uderzyła mu do głowy. jednak do tej pory nie byłam na jego koncercie:)

    zapraszam na konkurs!:) do wygrania kubeczek termiczny na przyszłe mrozy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słucham jego muzyki, nie znam żadnej piosenki, ale gdybym miała okazję pójść na koncert, chętnie bym poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobnie czułam się po koncercie 30 Second To Mars. Happysad też był dla mnie pełen emocji, ale to jednak nie to samo :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę koncertu! Nie słucham go za bardzo, ale też uważam, że to bardzo miła i pozytywna osoba. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Raczej nie przepadam za reggae. Chętnie wybrałabym się na koncert... Hmmm?! Sama nie wiem, nie należę do żadnego fandomu i nie mam ulubionego piosenkarza, idola. <: Pozdrawiam, Gabi *gabriela-moments.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę!
    Ja też słucham jego muzyki, obserwuje go odkąd wystąpił pierwszy raz w mam talent :)
    "Chwile jak te" to jedna z moich ulubionych jego piosenek. Mam nadzieję że też będę mieć okazje go posłuchać i zobaczyć na żywo.
    Zapraszam!
    http://hello-madam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Kocham spełniać marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super że udało spełnić ci się marzenia <3
    Zapraszam do mnie; http://callitwhateverx.blogspot.com/2014/11/fall-is-cold.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio Bednarek grał w Niepołomicach, ale niestety nie pojechałam, a teraz żałuję!
    Uważam, że Kamil Bednarek jest przecudownym i przesympatycznym człowiekiem i jestem zła na siebie, że nie pojechałam.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię go, chociaż sama nie wiem czy wybrałabym się na jego muzykę, bo moi rodzice by mi powiedzieli, że pewnie słyszałam jedną piosenkę i chcę na koncert :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że spełniłaś swoje marzenie :)! Ja również lubię muzykę Kamila, lecz nigdy nie miałam okazji być na jego koncercie.
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, na Kamilu nie byłam, ale za to na Afromental, Ewie Farnie i Kwiatkowskim też była miazga :)


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. Również byłam na Kamilu, cudny koncert !
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mnie - niedługo organizuję mały konkurs na świąteczne kartki ze Szwecji :) Możesz zaobserwować, by być na bieżąco, nie pożałujesz!, a i każde obserwowanie motywuje :) Pozdrawiam ! http://blueskyylar.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę koncertu!
    Świetnie że spełniłaś swoje marzenia.:))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się bardzo bo już myślałam że marzenia to jakaś ściema, szkoda e mi się nie spełniają
    Może są po prostu zbyt mało realne...
    Pozdrowionka :*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieje że moje marzenia też się spełnią , też lubię kamila bednarka i bardzo fajny post
    http://olaa-olaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim marzeniem jest iść na koncert Ed'a Sheeran'a, Seleny Gomez lub jakiejś innej zagranicznej gwiazdy:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo bym chciała iść na koncert Dawida, Justina, 1D, Iggy, Riri i wielu innych zagranicznych gwiazd :)
    http://olgaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię jego muzykę :)
    na pewno świetnie się bawiłaś, powodzenia w dalszym spełnianiu marzeń :*

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę, bo chętnie poszłabym na jego koncert :)

    milenaa-blog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak, spełniają się gdy ktoś wierzy, że się spełnią :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. SUPER BLOG

    Zapraszam do mnie ja już ciebie obserwuje bardzo bym się cieszyła jak byś wpadła do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog, jesteście śliczne, obserwuje!!

    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę koncertu !<3 Chyba będę wpadała do ciebie częściej.
    Jeśli masz chwile też możesz do mnie zajrzeć http://love-little-berry.blogspot.com/
    Pozdrawiam Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też byłam na jego dwóch koncertach !<3 Były to najlepsze koncerty na jakich byłam *.* jego energia jest niesamowita..
    Mój blog- klik:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nigdy nie byłam na jego koncercie ale lubię Kamila :) Fajne zdjęcia, ja dopiero założyłam bloga i mam nadzieje ze zajrzysz http://olaa-olaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.



    Well I would like to inivte you and take a look
    at our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my site; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.

    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my homepage; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  51. Greetings! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a
    blog post or vice-versa? My blog covers a lot of the same
    subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.

    If you're interested feel free to send me an e-mail.

    I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!


    Look at my webpage - tumblr link juice

    OdpowiedzUsuń
  52. Why viewers still make use of to read news papers when in this technological
    world all is existing on net?

    my site Dating online

    OdpowiedzUsuń
  53. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your weblog?

    My blog is in the very same area of interest as yours and my visitors would definitely
    benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you. Thanks a lot!


    Stop by my page: dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń