31.12.14

Wrocław /Martyna

Hejka kochani! W sobotę rano znów znalazłam się we Wrocławiu by spotkać się z Klaudią. Świetnie spędzamy razem czas i mimo zimnego mrozu dajemy z siebie wszystko i staramy się codziennie gdzieś wychodzić, mimo że wstajemy dopiero po południu, a zaś robi się ciemno. Kiedy przyjechałam poszłyśmy na lodowisko i jak na mój pierwszy raz nie było wcale tak źle, ale praktycznie cały czas trzymałam się barierek a kiedy już odważyłam się pojechać na łyżwach - upadłam. Byliśmy też na herbacie w Bubble Tea, która była przepyszna i nie pominę również, że codziennie spędzamy czas w kfc lub mc'donald i jemy fast foody, które powoli mi brzydną, więc musimy obie przystopować. Kiedy byłyśmy wczoraj na rynku załapałyśmy się na próbę występów, które będą w sylwestra, przy okazji porobiłyśmy trochę zdjęć, które zobaczycie. Zostaję tutaj jeszcze jakiś czas, więc możecie spodziewać się jeszcze parę postów z mojego pobytu tutaj.
życzymy wam szczęśliwego nowego roku! 

38 komentarzy:

  1. jeju ja jeszcze nigdy tam nie byłam.
    Udanego sylwestra! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Wrocławiu, chociaż mieszkam na drugim końcu Polski i jest tam cudnie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia *-* Bardzo fajny blog ;d
    Szczęśliwego Nowego Roku
    Zapraszam do mnie -sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia!:) Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale widzę że bardzo pięknie tam jest:) Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze chciałam spróbować Bubble Tea! :)
    Super, że tak spędzacie razem czas!
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra! :*
    Świetne zdjęcia!
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się, następnym razem na łyżwach na pewno pójdzie Ci lepiej! :D
    Chciałabym kiedyś znaleźć się we Wrocławiu :)


    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha, fajne to z lodowiska! Fajnie że jesteście znowu razem:)!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie byłam we Wrocławiu :/

    moją najlepszą decyzją w roku 2014 było założenie bloga!

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    pisanepasja (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś wiem o tych upadkach na lodowisku XD haha Świetne zdjęcia! :)
    Życzę wam żeby ten rok był jeszcze lepszy od 2014! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia! :) Super, że jesteście razem x

    http://my-little-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jak pierwszy raz jeździłam na łyżwach cały czas trzymałam się barierek, a jak puszczałam to prawie od razu się wywracałam. ;)
    Widać, że świetnie razem spędzacie czas. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że korzystacie dobrze z każdej chwili, jaką spędzacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia. Ja tez za pierwszym razem nie jeździłam za dobrze na łyżwach:) Zapraszam do mnie: tinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, ja uwielbiam łyżwy!
    świetnie, że się spotkałyście!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrocław nocą jest przepiękny ♥

    antiszek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O nie, moje nogi długo nie zobaczą lodowiska, chcę żyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. We Wrocławiu sylwester musi być magiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie większe miasta wyglądają cudnie podczas świąt.. Zazdroszczę pobytu we Wrocławiu!
    Życzę szczęśliwego nowego roku! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjecia! ;)
    Ja jeszcze nigdy nie byłam na łyżwach! :(
    Trzeba to zmienić.
    Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia!
    http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! Byłam rok temu na Sylwestrze na wrocławskim rynku, ale tłum mnie przeraził haha :) Szczęśliwego Nowego Roku! polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie byłam we Wrocławiu, chciałabym się tam wybrać :) cudowne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku :3
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. moje kochane:(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :) Haha przypomniały mi się moje pierwsze upadki na lodzie i to jak sama bałam się odjechać od drabinek. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    vndziv.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Bubble tea jest super! ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny ten Wrocław!!


    Pozdrawiam :* - fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam łyżwy <3 ale nie umiem jeździć ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ! :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu.
    Szczegóły: http://kajkams.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-x7.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. It's very easy to find out any topic on net
    as compared to textbooks, as I found this paragraph at this web site.



    Also visit my site :: self build home (homeimprovementdaily.com)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia :)
    Również szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable knowledge
    on the topic of unpredicted emotions.

    Here is my blog post - dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  33. I blog frequently and I truly thank you for your content.
    The article has really peaked my interest. I will book mark your blog
    and keep checking for new details about once a week.
    I opted in for your Feed too.

    my web-site - dating online

    OdpowiedzUsuń