10.1.15

"przyjaźń internetowa nie istnieje"

Wiele osób uważa, że taka typu przyjaźń wcale nie istnieje lub jest krótkotrwała. Muszę was przekonać jednak, że nie w każdym przypadku, co prawda wiele przyjaźni rozpada się, ale nie każda, bynajmniej nie u nas. Myślę, że w takich przyjaźniach trzeba mieć dużo siły, trzeba być wytrwałym i mieć tę nadzieję, że kiedyś spotkamy naszych internetowych znajomych. Brak środków,brak dojazdu i kilometry - to główne problemy niektórych z nas. Ja z Klaudią znam się prawie cztery lata, spotkałyśmy się nie zbyt wiele razy, ale myślę, że nie ma nic w tym złego. Kiedy po sześciu miesiącach niewidzenia spotykamy się mamy niesamowitą radość z tego, że jesteśmy razem i nie możemy doczekać się dni, które wykorzystamy w stu procentach, w których stworzymy nowe, niezapomniane najlepsze nasze wspólne wspomnienia. Nie mamy siebie na co dzień więc wylewamy więcej łez, tęsknimy w drodze do domu machając do siebie przez szybę i przez kolejne parę miesięcy ale dajemy radę. Poznałam wiele wspaniałych osób przez internet. Nie spotkałam się jeszcze z nimi ale myślę, że kiedyś nadejdzie w końcu ten dzień, kiedy będziemy mogły sobie powiedzieć "udało się".
Musicie pamiętać iż nie możecie szukać przyjaźni (jakichkolwiek, głównie tych internetowych i uważajcie na to) na siłę, nie możecie pisać do kogoś "hej, zostaniemy przyjaciółmi bo mi się nudzi?" bo zbudujecie sztuczną atmosferę i nie na dobre wam to wyjdzie, jeśli chcecie kogoś poznać wyjdźcie na spacer lub rozglądnijcie się w szkole i zacznijcie z tą osobą rozmowę, będziecie mieli wtedy zagwarantowane, że spotykać będziecie się częściej niż my-osoby, które wiedzą co znaczy internetowa przyjaźń. A jeśli chodzi o nas, poznałyśmy się całkiem przypadkowo na jednym z portali i od razu załapałyśmy dobry kontakt, który trwa do dziś. Myślę, że nie pozwolę na to by któregoś z nich stracić bo to byłoby czymś strasznym dla mnie, pokonane kilometry, wydane pieniądze na bilety - poszłyby w brut, najlepsze wspomnienia stałyby się nocnymi koszmarami i nie mogłabym pogodzić się z tym, że kogoś kto mieszka ode mnie tak daleko straciłam. Nie mogę od tak wsiąść w autobus i stanąć w drzwiach przyjaciela, bo to niemożliwe a samo "przepraszam" nie wystarczyłoby. Przeżywamy trudne okresy w naszym życiu i zdarzają się kłótnie, ale później jest dobrze, jak wcześniej. Uważam, że nasze stosunki są na prawdę bardzo dobre, czasem mi się wydaje, że jestem z nimi zżyta bardziej niż z przyjaciółmi, których spotykam na co dzień i zrobię wszystko by żadnych nie stracić.
Jakie zdanie wy macie na ten temat? Macie internetowych znajomych?
snapchat: mvvrtyn4

74 komentarze:

  1. Ja nie mam żadnego doświadczenia w znajomościach internetowych, ale szczerze wierzę w to, że takowe istnieją. Jestem przekonana, że przez internet można nie raz nawiązać lepszą przyjaźń niż w rzeczywistości. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ale ostatnio troche ja zaniedbalam..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna przyjaźń.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Ja nie mam internetowych przyjaciół, ale wiem, że to nie jest nic złego.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej,moim zdaniem długo już się ze sobą przyjaźnicie,4 lata to sporo czasu jak na przyjaźń internetową! :)
    Ja jeszcze do niedawna miałam zdanie,że przyjaźń internetowa nie istnieje,ale kilka dni temu poznałam wspaniałą Amandę i bardzo się polubiłyśmy,wiemy o sobie dużo.Dzieli nas ponad 300 km,ale liczba nie gra roli.
    Dziś mogę powiedzieć,że przyjaźń internetowa istnieje :)
    Najlepszym tego przykładem jesteście właśnie wy! :*
    Zdjęcia są przepiękne,to drugie i trzecie jest wspaniałe!
    Blog pisany z pasją-KLIK

    OdpowiedzUsuń

  6. Świetny blog - posty napisane z sensem, miło się czyta i fajne zdjęcia. :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jak to pięknie opisałaś. Moim zdaniem takie internetowe przyjaźnie mogą byś naprawdę fajne, prawdziwe. Ja nie mam internetowych przyjaciół, tylko kolegę, poznaliśmy się przez instagrama, mieszka ode mnie bardzo daleko, ale i tak piszemy przez FB. Piękne zdjęcia i jeszcze puściłam tę piosenkę, to aż mi się płakać chciało xd

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Was za waszą wytrwałość, 4 lata to naprawdę dużo. Ja mam przyjaciółkę którą poznałam przez internet i znamy się niecały rok. Niestety nigdy się jeszcze nie spotkałyśmy :(
    Życzę Wam jeszcze więcej spędzonych razem chwil i żeby Wasza przyjaźń trwała bardzo długo :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaźnie internetowe jak najbardziej istnieją. Sama mam przyjaciółkę internetową, z którą dzieli mnie naprawdę dużo, ale mimo to i tak się tym nie przejmuję i dalej kontynuuję tą przyjaźń, bo naprawdę warto! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post jak zawsze

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem przyjaźnie internetowe istnieją... przecież to zależy od tych dwóch osób czy przyjaźń nawiążę się i czy przetrwa..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam przyjaciela znamy się już chyba z 6 lat albo i dłużej nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wielu internetowych znajomych, jak w życiu jedni są mi bliżsi inni mniej. Niektórych poznałam osobiście innych jeszcze nie. Są też tacy z którymi nie mam zamiaru się zobaczyć, ale czasem miło spędzi się czas, podzieli swymi myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam internetwą przyjaciółkę, z którą poznałam się przypadkowo na pewnej stronce półtorej roku temu. Obecnie nie wyobrażam sobie żeby jej nie było.

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie przyjaźń internetowa istnieje i wy jesteście na to dowodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie przyjaźnie istnieją, ale ja jakoś nie jestem przekonana do takich przyjaźni. Każdy jest inny, a ja chyba na takie przyjaźnie się nie nadaję.
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam!

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wierzę w takie przyjaźnie. Mam wiele takich. To niesamowite móc się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Internetowa przyjaźń jest czasami nawet lepsza od tej normalnej:(
    Mam przyjaciółkę poznaną przez internet i znamy się 1,5 roku, widziałyśmy się dwa razy i nigdy mnie nie zawiodła czego nie mogę powiedzieć o przyjaciółce którą mam na co dzień...
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna przyjaźń, tyle w temacie- brak słów! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jednak wolę internetowe znajomości. Znajomości- nie przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś miałam taką 'przyjaciółkę', ale trochę nam nie wyszło, aczkolwiek wierzę nadal w taką przyjaźń :)
    Świetny post i cudowne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Półtora roku temu na twitterze poznałam pewną dziewczynę, która jak się potem okazało mieszka niedaleko mnie i świetnie się dogadujemy. Spotkałyśmy się już kilka razy, a na co dzień piszemy ze sobą. Wszystko to tak naprawdę dzięki naszym wspólnym idolom (1D), dzięki nim poznałam kogoś z kim mogę się śmiać cały czas, dyskutować na milion nieważnych tematów i po prostu dobrze się bawić. Wierzę w internetową przyjaźń, zdecydowanie wierzę :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjaźnie internetowe istnieją, ale szukanie ich na siłę jest okropne.
    pomojemux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko istnieje. Nie istnieje da tych, co w nią nie wierzą lub jej nie doświadczyli. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wasza przyjaźń jest cudowna :) Ja sama nie wiem, co myśleć o internetowych znajomościach, raczej nie potrafiłabym zaufać osobie, której nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kilka takich "przyjaźni". Z czasem, kiedy dorastałyśmy kontakt kompletnie się urwał. No niestety... Bywa i tak.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja rowniez wierze ze internetowa przyjazn istnieje, sama mam taka przyjaciolke z ktora niestety jeszcze nigdy sie nie spotkalysmy ale wierze ze kiedys nam sie uda <3

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam tylko koleżanki internetowe ;)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dobrze mieć takiego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam internetową przyjaciółkę, 25 stycznia będziemy mieć pierwszą rocznicę naszej przyjaźni:)
    wyobrażam sobie jak Wam ciężko, wiem co czujecie :c
    obserwuję :)

    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie wierzę w przyjaźń internetową , przekonałam się na własnej skórze :)
    ale to moja opinia :)

    http://natalia-cieslak.blogspot.com/2015/01/oderwij-sie-czasami-od-codziennosci.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze chciałam mieć internetową przyjaciółkę i spełniło się to! Spotkałam bratnią duszę 300km ode mnie <3 Jestem strasznie szczęśliwa, że ją mam <3 W wakacje planujemy nasz pierwsze spotkanie ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem można znaleźć w internecie prawdziwą przyjaźń. Oczywiście nie można liczyć, że nawiązało się z kimś kontakt i na zawsze tak będzie, bo możemy się zawieźć. Niekiedy nie trzeba szukać nowych ludzi za wszelką cenę, bo można spotkać przez przypadkiem tą osobę i zostań z nią/nim przyjacielem. Ja poznałam przez przypadek na fb moją przyjaciółkę, chociaż się nie możemy zobaczyć jak na razie, to codziennie ze sobą piszemy i co najważniejsze wspieramy się! Więc tak, można znaleźć przyjaźń w wirtualnym świecie.

    niezapomniszomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie mieć przyjaciółkę :) Ja swojej nie mam.
    tusiaobiektywnie.blogspot.com jestem nowa, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po waszym przykładzie widac,że przyjaźń internetowa istnieję :)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    paa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja całym sercem wierzę w internetową przyjaźń! Sama mam przyjaciółkę, która jest dla mnie jak siostra, niestety mieszka w innym kraju :( Widujemy się rzadko, ale razem spędziłyśmy najlepszy tydzień na świecie :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja posiadam 3 internetowych przyjaciół. Z dwójką ich udało mi się już kilka razy spotkać z czego bardzo się cieszę! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety nie mam internetowych przyjaciół :(

    zapraszam do mnie
    http://soo---creative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. http://stylizacjenagoraco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja miałam internetową przyjaciółkę, niestety kontakt nam się urwał.

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z Tobą w wielu procentach. Posiadam dwie przyjaciółki,których nie widuje na co dzień. Co prawda jedna z nich mieszka niedaleko ,bo jedyne 88km,ale i tak przez szkołę i braku czasu nie widujemy się często. Druga mieszka na końcu Polski i udało mi się z nią spotykać w zeszłym roku w moje urodziny przez co się bardzo cieszę. Co prawda nasze pierwsze godziny spotkań upłynęły niemo,ponieważ dziwna atmosfera panuje poza ekranem komputera i ciężko znaleźć jakieś tematy do rozmowy:) Poznałam jeszcze kilka innych ciekawych osób ,które są bardzo rozważnymi osobami i również mam nadzieję się z nimi spotkać. Jednak mimo to uważam,że powinno się mieć osobę godną zaufania w swoim otoczeniu,ponieważ nie wiadomo co z takiej przyjaźni może wyjść :)

    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie jest mieć taką bratnią duszę z internetu. Ja też mam swoją i planuję się z nią spotkać !

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam dwie internetowe przyjaciółki, jednak urwal mi się z nimi kontakt, trochę smutno, bo jednak dwa lata przyjaźni z jedną i rok z drugą poszedł na marne, ale zostały wspomnienia.:)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z tobą, w internetowej przyjaźni trzeba mieć dużo wytrwałości, bo kilometry jednak robią swoje. Ja nie mam internetowej przyjaciółki, a jakby ktoś do mnie napisał coś w tym stylu co pisałaś w poście to na pewno tej osobie się nudzi albo szuka tej przyjaźni żeby się pochwalić itp. Wam życzę, żebyście się wkrótce spotkały i żeby kilometry chociaż na te kilka dni was nie dzieliły ;)

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyjaźń przez internet może istnieć trzeba tylko dbać o to, żeby kontakt się nie urwał. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojeju tylko pozazdrościć. 4 lata się przyjaźnicie.
    Ja wierzę w taką przyjaźń.
    Ale ona chyba jest nie dla mnie.
    Jeśli poznam jakąś osobę to tylka ja sama się staram.
    Ale wy jesteście idealnym przykładem, że taka przyjaźń istnieje.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Coś czuję, że jeszcze długo, długo będziecie się ze sobą przyjaźnić :). Pozdrawiam Was!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam internetową przyjaciółkę już 2 lata :) Ale nigdy się nie spotkałyśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny pomysł żeby pisać ten blog razem :D

    zapraszam do mnie http://nellyyy-blog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam internetową przyjaciółkę i również prowadzę z nią bloga :) http://clouding-up-my-mind.blogspot.com/ :) Zapraszam! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie! Ja i moja przyjaciółka także piszemy razem bloga, na którego serdecznie zapraszamy, ponieważ dopiero dzisaj zaczęłyśmy przygodę z blogowaniem ;3
    http://clouding-up-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. I absolutely love your blog.. Very nice colors & theme.

    Did you build this website yourself? Please reply back as I'm hoping to create my very own website and would love to learn where you got this from or just
    what the theme is called. Thank you!

    My homepage; dating sites (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  53. Howdy would you mind stating which blog platform you're
    working with? I'm looking to start my own blog soon but
    I'm having a tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something
    unique. P.S Apologies for being off-topic but I
    had to ask!

    Visit my page - Dating Online (Bestdatingsitesnow.Com)

    OdpowiedzUsuń
  54. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and the
    rest of the website is also really good.

    Also visit my homepage :: JohnieXGaiser

    OdpowiedzUsuń
  55. This is the right site for anyone who wants to find out about
    this topic. You understand so much its almost hard to argue with
    you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a new spin on a
    subject that has been written about for decades. Excellent
    stuff, just excellent!

    Here is my blog post - TashiaMHolliway

    OdpowiedzUsuń
  56. Hey fantastic website! Does running a blog similar to this require a lot of work?
    I've very little expertise in coding however I was hoping to start my own blog soon. Anyways, if you have any recommendations or techniques for
    new blog owners please share. I know this is off topic however I just had to ask.
    Thank you!

    Check out my webpage :: CarinWFrizell

    OdpowiedzUsuń
  57. Hi, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I'm
    trying to find things to enhance my web site!I suppose its
    ok to use a few of your ideas!!

    Also visit my blog post: EsterSHoit

    OdpowiedzUsuń
  58. Quality posts is the important to invite the people
    to pay a quick visit the website, that's what
    this web site is providing.

    Also visit my webpage :: DarrelXSaborido

    OdpowiedzUsuń
  59. I every time spent my half an hour to read this weblog's posts daily
    along with a mug of coffee.

    Feel free to visit my web-site; CarmaYBrindza

    OdpowiedzUsuń
  60. Hey! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Thank you

    my homepage ... AngeloXMcclusky

    OdpowiedzUsuń
  61. It is in reality a great and helpful piece of information. I am happy that you just
    shared this helpful info with us. Please keep us informed like
    this. Thank you for sharing.

    Feel free to surf to my weblog CarmaGMckinnell

    OdpowiedzUsuń
  62. A motivating discussion is definitely worth comment.
    I believe that you should write more about this issue,
    it may not be a taboo matter but typically people don't speak about such issues.
    To the next! All the best!!

    My site: DierdreMStifel

    OdpowiedzUsuń
  63. Spot on with this write-up, I truly believe this site needs a lot more attention. I'll probably be
    returning to see more, thanks for the advice!

    Have a look at my website: KassandraSShrewsberry

    OdpowiedzUsuń
  64. It's truly very difficult in this full of activity life to listen news on Television, so
    I only use the web for that reason, and get the most recent information.

    Here is my web page - CoryCHetchman

    OdpowiedzUsuń
  65. Thanks for the good writeup. It if truth be told was once a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how can we keep in touch?


    Look at my blog post; MarcelineSWoodell

    OdpowiedzUsuń
  66. I was curious if you ever considered changing the layout of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.

    Maybe you could space it out better?

    Feel free to surf to my blog post :: TequilaEPock

    OdpowiedzUsuń
  67. Thanks for ones marvelous posting! I seriously enjoyed reading it,
    you could be a great author. I will be sure to bookmark your blog
    and will eventually come back very soon. I want to encourage
    that you continue your great writing, have a nice
    afternoon!

    My blog post :: DiedraIHockman

    OdpowiedzUsuń
  68. Right here is the perfect website for anybody who would like to find out about this topic.
    You realize a whole lot its almost tough to argue
    with you (not that I really would want to…HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a topic which has been discussed for decades.
    Excellent stuff, just wonderful!

    Also visit my weblog :: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  69. It is in reality a great and useful piece of
    info. I'm glad that you simply shared this helpful info with us.
    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.


    My blog: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  70. Po około 8 miesiącach internetowej przyjaźni, dwa dni temu miałam z nią pierwsze spotkanie. Trwało ono 3-4 godziny, ale sprawiło nam wieeeelką radość. Czasem ta internetowa przyjaźń trwa dłużej niż ta w rzeczywistośći.

    OdpowiedzUsuń
  71. Moim zdaniem przyjaźń internetowa jest cudowna sama mam przyjaciółkę od 2 miesięcy i czujemy jakbyśmy się znały kilka lat. Za pół roku najprawdopodobniej się spotkamy i obie bardzo sie z tego cieszymy. Wasza przyjaźń jest cudowna i jaka długa.
    P.S Kupiłam takiego samego misia jej na urodziny jaki jest na zdjeciach i czekam aż nadejdzie odpowiedni czas aby go wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnych przyjaciół można znaleźć w internecie np na portalu Betania

    OdpowiedzUsuń
  73. Wierzę w przyjaźń internetową. Swoją if poznałam dokładnie 1 mają 2016 roku od tamtego dnia piszemy i rozmawiamy codziennie. Mamy za sobą wiele przegadanych nocy. I po prawie 9 miesiącach - 18 stycznia 2017 udało nam się spotkać pierwszy raz ! Nigdy nie pozwolę sobie jej stracić

    OdpowiedzUsuń