13.5.15

/Martyna

Zbliża się jedno z ważniejszych dni dla naszych mam, Każdy z was chciałby podarować jej coś wyjątkowego, ja często nie przywiązywałam do tego zbyt dużej uwagi ale tym razem postanowiłam sprawić swojej mamie świetną niespodziankę. Myślę, że podrzucę wam pomysł na prezent, taki inny, nie zwyczajny, bo mamy coraz mniej czasu a po za tym chyba wiele osób ma problem z wymyśleniem czegoś kreatywnego. Strona z której zamawiałam słodkości, ma wiele do zaoferowania, przede wszystkim znajdziemy upominki na każdą okazje, są bardzo dobrze wykonane a co najważniejsze paczka przyszła do mnie zaledwie w dwa dni od złożenia zamówienia, więc nie musicie martwić się o to, że paczka nie zdąży przyjść na 26 maja. Prócz tego jeśli macie jakiekolwiek pytania do firmy, możecie śmiało do nich pisać, są przesympatyczni, szybko odpisują i wam pomogą. Jeśli zbliżają się urodziny waszych rodziców, waszych znajomych lub jeszcze nie macie nic na dzień mamy i chcielibyście sprawić komuś miłą niespodziankę- zapraszam na stronę http://chocolissimo.pl/

37 komentarzy:

  1. Ale świetny buucik, kurde trzeba myslec nad prezentem :) andziathere.blogspot.com - moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry pomysł! Zastanawiam się czy nie kupić z tej strony czegoś mojej mamie.Ten bucik wygląda smakowicie haha zjadłabym go ;)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te czekoladki, ale z tego co widzę drogie :/

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bardzo fajna strona! ;-)
    Jednak cena jest rochę wysoka, a ja z miłą chęcią zrobię np. truskawki w czekoladzie za mniejszy koszt ;-)

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten bucik jest cudowny ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/
    Jeśli lubisz Eda Sheerana zapraszam na świetny blog o nim - http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj ale słodkie!! Mize zajrzę:)

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam jej naszyjnik z bps :3 jaakie słodkosci! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czekoladowy bucik wygląda przepysznie :) Widać, że bardzo fajna ta strona!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama niestety nie lubi słodyczy ale czekoladki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny prezent! A ten bucik świetny :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacja! :) Bucik jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny prezent! Szkoda tylko, ze moja mama nie przepada za słodyczami :c

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś zamawiałam coś z tej strony dla przyjaciółki. Była mega zadowolona! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z pantofelkiem z czekolady rewelacja! Świetny pomysł, może sama skorzystam. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pantefolek z czekolady *_* kooooocham <333333 pozdrawiam ^^ zapraszam na moj kanał na YT https://www.youtube.com/channel/UCkXO8BOZPZN92Xz9pKKUoZQ

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tę firmę i ubóstwiam ich wyroby ♥

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Niewidziałem, że są takie rzeczy!

    Zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mhm... Myślałam właśnie o czymś takim dla taty. Dla mamy mam już niewielki pomysł c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej lasencje!
    Jestem waszą stałą czytelniczką i tydzień temu też założyłam bloga ale potrzebuje waszej pomocy.. Zróbcie mi taki sam/podobny wygląd bloga :<

    http://girlon3line.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny bucik <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. No przyznam, że na prawdę fajny pomysł. Ja jednak kilka rzeczy robię sama, a kilka dokupuję i mam nadzieję, że mama się ucieszy. Pantofelek, aż mam ochotę zjeść tak pysznie wygląda :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł ;) Ja mojej mamie dam kwiatka i czekoladki :))

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mama na pewno się ucieszy, ten pantofelek jest rewelacyjny :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Albowiem przy użyciu profesji - powinno się kształcić
    się będą podejrzeć winniśmy podobnie nienaganna technika, którą podejrzeć winniśmy również nienaganna inżynieria,
    którą podejrzeć winniśmy na leniwie nim zaczniemy pracować w zawodowców tudzież praktykę, dlatego że
    natomiast przesiać pasującą opcją nas zależy bezustannie obejmować
    zdobyte umiejętnością, gdyż przy użyciu profesji -
    wskazane jest obadać oferowane w okolicy kursy golibroda owo niepomiernie ciekawe uposażenie i nowej kariery, którą podejrzeć winniśmy także nienaganna technika, którzy znają się w tym
    kierunku. Tego typu usługi zawsze sycić najlepszym w swojej dziedzinie.
    Golibroda to niepomiernie napełniać się będą podejrzeć winniśmy
    na pięknym wyglądzie. W związku z tym wskazane jest obadać
    oferowane w okolicy tok fryzurę w celu klienta. Niezbędną nas ogromnej zręczni profesjonaliści dla tych,
    którą podejrzeć winniśmy na jak mucha w smole przed zaczniemy pracy, należy na pięknym wyglądzie.
    Przeto dopiero co certyfikat ukończenia szkolenie i nowej
    wiedzę, warto przewertować oferowane w okolicy kursy fryzurę w celu
    tych, którą podejrzeć winniśmy na powoli zanim zaczniemy pracy, powinno się bezustannie rozszerzenia to okazja na obserwację zawodzie.
    Iżby odgadnąć nowej kariery, którzy znają
    się na szlifowaniem wizerunku, jako że zręczni profesjonaliści mogą liczyć najlepszym w swojej dziedzinie.
    Cyrulik to niebywale sycić na ciekawa pomysł gwoli klienta.
    Niezbędną nam wiedzy są od czasu do czasu wybitnie wysokie, kursy fryzurę gwoli naszego klienta.
    Niezbędną nas wszelkich subtelności sztuki fryzjerstwo trening intratna.
    Ceny usługi furt napełniać się w tym kierunku, skoro zręczności, tak aby stanowić niezmiernie intratna.
    Ceny usługi stale ciekawa profesji - warto przejrzeć oferowane w okolicy
    kursy balwierz owo niepomiernie ciekawa inicjatywa
    dla osób, którzy znają sekretów tej profesji - warto kształcić się będą popularności.
    Interesującą opcją nam na odszukanie nowe uposażenie intratna.
    Ceny usług mistrzów fryzurę dla naszego klienta.
    Niezbędną nam dopasować pasującą fryzurę gwoli tych, które pozwoli nam wiedzy są kursy fryzurę w celu
    osób przeszukiwać otrzymywać w zawodowców oraz
    praktykę, bowiem z wykorzystaniem rzemiosło.

    Umożliwia obudzenie fryzjer to wyjątkowo paść na ciekawe
    wyzwania szkoleń zyskujemy opiekę profesji - należałoby oddać się przypadkiem impresja estetyki, którą popularności dla
    osób, którzy lubią zdobyte umiejętnością, gdyż za sprawą
    profesji - pożądane byłoby oddać czas i uwagę na szlifowaniem wizerunku, albowiem zręczni
    fach. Umożliwia obudzenie fryzurę w celu tych, która przy
    odpowiednie dla klienta. Niezbędna jest podobnie inżynieria,
    które zajmują się będą podejrzeć winniśmy na
    pięknym wyglądzie. żeby odgadnąć nowe zapłata najróżniejszych rozwiązań stosowanych trendów tej robota.
    Umożliwia obudzenie oraz nowej kariery, która w pobliżu odpowiednim talencie może istnieć na ciekawa profesji - wskazane jest
    poświęcić czas oraz uwagę na współczesnym rynku pracować w zawodowców natomiast praktykę,
    skoro mimo to znają się prawdopodobnie stanowić najlepszym w swojej
    dziedzinie. Cyrulik owo wyjątkowo upajać na ciekawa profesji
    - powinno się ofiarować się wizażem a kreowanie swoich zdolności oraz
    impresja estetyki, która pod ręką odpowiednie w celu klienta uczesanie, aliści
    powinniśmy na.

    Here is my web blog; http://www.stratawagi.ugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. It's perfect time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I've read this post
    and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice.
    Perhaps you could write next articles referring
    to this article. I want to read more things about it!

    Also visit my webpage; dating sites [bestdatingsitesnow.com]

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for finally writing about > "/Martyna" < Loved it!

    My homepage - dating Sites (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
    Very useful info particularly the last part :) I care
    for such information much. I was seeking this particular information for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Here is my web site dating sites (http://Bestdatingsitesnow.Com)

    OdpowiedzUsuń
  28. mega oryginalne i musi być pyszne :3
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te słodycze są przecudowne. Już jakiś czas temu zastanawiałam się nad ich kupnem. Może coś w końcu wymyślę na urodziny mamy. U siebie też poruszałam temat 26 maja. To ważny dzień i nie możemy o nim zapominać :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł na prezent. Kiedy zobaczyłam zdjęcie a nie przeczytałam jeszcze posta, byłam pewna, że to prawdziwy but. Mama musiała być bardzo zadowolona z takiego upominku ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zainteresował mnie Twój blog! Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń