6.5.15

spotkanie /Martyna

Nawet nie wiecie jak wstydzę się tego, ze po prostu przestałam blogować. Nie stało się to bez powodu, w sumie czekało mnie wiele zmian, wciąż na mnie czekają i nie mogłam wszystkiego ze sobą pogodzić. Chyba też macie takie chwile załamań i nie macie na nic ochoty. Jednak kilka osób pisało do mnie z zapytaniem czemu nie ma już postów lub kiedy się coś pojawi, więc postanowiłam wrócić. Doszłam też do wniosku, że posty pojawiać się będą wtedy kiedy będę miała na to ochotę lub coś ciekawego się w moim życiu wydarzy, więc mam nadzieję, że część z was to zrozumie.
Co działo się u mnie przez ten czas? Prócz pisania egzaminów myślę że nie za wiele. Świeżą sprawą jest spotkanie, na które czekałam cztery miesiące. Ostatniego kwietnia spotkałam się znowu z Klaudią i nawet nie potrafię tego wytłumaczyć jak bardzo tego potrzebowałam. Mieliśmy siebie na pięć dni, w poniedziałek wieczorem musiałam się już z nią pożegnać. Jak zwykle było fantastycznie i mimo, że bywały momenty w których strasznie nam się nudziło, nie żałuję ani sekundy kiedy byłyśmy razem. Co wieczór oglądałyśmy filmy leżąc razem obok siebie i nie będę ukrywać, że trochę za tym tęsknie. Każdego dnia chodziłyśmy na spacery, chociaż nie zawsze pogoda na to pozwalała. Jednego razu byłyśmy na lodach włoskich, później odwiedziłyśmy konie/park. Spotkanie jak zwykle udane, teraz musimy na siebie znowu czekać przez dwa miesiące bo w wakacje planujemy kilka spotkań, tak, jak rok temu. W sumie mam też innych planów związanych z wakacjami, ale nic nie będę mówiła, bo zapeszę i znowu tego nie zrealizuję, ale może wspomnę, że te wakacje chcę spędzić bardzo aktywnie.
zdjęć nie ma zbyt wiele, ponieważ nie skupiałyśmy się zbytnio na tym, chciałyśmy odpocząć od wszystkiego i razem spędzić fajnie czas. Swoją drogą przygotowuję dla was ciekawą notkę, której jeszcze tu nie było, pojawi się niebawem! 

35 komentarzy:

  1. Ciekawy post, śliczny piesek i konik ;P

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo:') ja mam przyjaciolke taaak daleko:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy piesek, ma takie śmieszne ''pokolorowane'' łapki. :)
    Fajnie, że mogłyście się znowu spotkać. Czekam na ''ciekawą notkę''. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że wróciłaś.
    Kocham twoje posty :)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś :) te dwa miesiące szybko zlecą i znowu się zobaczycie :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałem na moment, w którym jedna z was napisze! Wasz blog jest jednym z moich ulubionych. Znam to uczucie, kiedy nie mam na nic ochoty..
    zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka jest w Polsce a ja w Stanach i niewidzialysmy sie juz przez trzy lata! :( Naszczescie dalej dobry kontakt utrzymujemy i sie doczekać nie możemy ponownego spotkania!:)

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Ja ze swoją internetową przyjaciółką ostatni raz widziałam się rok temu i strasznie za nią tęsknię :( Na szczęście w wakacje znowu się widzimy :)

    HAPPINESS BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :D Ja mam 5 przyjaciółek przez internet i wszystkie razem się przyjażnimy i mamy zamiar się spotkać we wakacje ;')

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że super się bawiłyście kochane :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny konik:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że znowu coś napisałaś!
    Świetne zdjęcia! <3
    Piesek taki uroczy.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że się spotkałyście. Boże, świetne zdjęcia + pamiętam tego koni, on się nazywał Bolek czy jakoś tak? dobro nie ważne wiem, gdzie to..
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia jak się nazywa, haha

      Usuń
  14. Ale się cieszę nową notką:) Super, że jesteś z powrotem:) Mam nadzieję, że jak najczęściej będziesz miała czas na zaglądanie tutaj:) Fajnie, że mogłyście się spotkac i spędzić miło czas, świetne zdjęcia:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma swoje wzloty i upadki. Najważniejsze, że już jesteś. Pozdrawiam przyjaciółkę i oczywiście ciebie. :)
    ☆ BLOG-KLIK, zapraszam ☆

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia zapraszam do mnie http://moj-moment-pr.blogspot.com/2015/05/misiu-i-moje-zeczy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny psiaczek
    zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam dużo zmian i nie narzekam uwielbiam zmiany !
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że się spotkałyście. Piękne zdjęcia i piękne dziewczyny ;)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wróciłaś :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki dłudki piesek i konik *.*.*.*.

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Very good info. Lucky me I found your blog by accident (stumbleupon).
    I have book marked it for later!

    My website; dating online; bestdatingsitesnow.com,

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post i wgl blog! Świetnie dziewczyny.
    footoograafiee.blogspot.com mam nadzieje że ktoś wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Just desire to say your article is as amazing. The clearness
    for your submit is simply cool and i could think you're knowledgeable on this subject.

    Well together with your permission allow me to take hold of your RSS
    feed to keep updated with approaching post.

    Thanks 1,000,000 and please carry on the gratifying work.



    Feel free to surf to my site DorieYBurkley

    OdpowiedzUsuń
  25. You're so interesting! I don't believe I've read something like this before.
    So nice to find another person with genuine thoughts on this subject matter.
    Really.. thank you for starting this up. This website
    is one thing that's needed on the internet, someone with a little originality!



    Feel free to visit my blog post JosephBTolfree

    OdpowiedzUsuń
  26. I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your site to come back later.
    Cheers

    Also visit my blog EmeldaSOminelli

    OdpowiedzUsuń
  27. I'm extremely pleased to uncover this web site. I need to to thank you for your time for
    this particularly wonderful read!! I definitely liked
    every little bit of it and I have you saved to fav to look at new things
    in your blog.

    my homepage: CarolynnWGreaney

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello there I am so happy I found your blog page, I really
    found you by accident, while I was searching on Aol for something else,
    Nonetheless I am here now and would just like to say thanks a lot for a remarkable
    post and a all round entertaining blog (I also love
    the theme/design), I don’t have time to read through it all
    at the moment but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I
    will be back to read a lot more, Please do keep up the great work.


    my weblog: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  29. When some one searches for his vital thing, thus he/she desires to
    be available that in detail, thus that thing is maintained over
    here.

    Take a look at my web site; quest bars

    OdpowiedzUsuń