27.7.15

kolejne spotkanie! /m

Hejka, w sobotę z rana wsiadłam w autobus i po raz kolejny wybrałam się do Wrocławia by zobaczyć się z Klaudią. Kilometry znowu pokonane! Będziemy miały siebie na pół miesiąca i niezmiernie się z tego powodu cieszę, ponieważ kolejne spotkanie odbędzie się dopiero zimą. Mamy wiele planów do zrealizowania, w środę rano wyruszamy do Warszawy na dwa dni, już nie mogę się doczekać, byłam tam lata temu, oczywiście relacja z wyjazdu pojawi się na blogu! Osobiście szykuję dla was niespodziankę, coś czego jeszcze tu nie było i kiedy wrócę już do domu, zobaczycie o co chodzi jeśli w ogóle mi się uda to zrobić, więc niczego nie obiecuję! Jesteśmy ze sobą już trzy dni i zdążyłyśmy odwiedzić za tłumiony rynek, galerię i mc. Pogoda zdążyła nas już kilkukrotnie zaskoczyć, przez co same nie wiemy czy wyjść z domu. Jak każdej nocy oglądamy jakieś filmy, i mam wam do polecania "Nadprzyrodzony Pakt", jeden z lepszych horrorów, które do tej pory obejrzałyśmy. Zostawiam was z kilkoma zdjęciami i odezwę się za parę dni. Dajcie znać jak wam mijają wakacje!

 spodenki-shein      t-shirt-shein      buty-roshe run

68 komentarzy:

  1. jejku, ale super! czekam na tą niespodziankę:*
    poklikałam oczywiście, love;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie że się spotkałyście ! szkoda że kolejne spotkanie dopiero zimą ;(

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! JA niedługo tez jadę do Wrocławia na spotkanie z jedna blogerką, z którą już pół roku piszę listy :-) WROCŁAW rządzi :-)
    Kliknęłam Ci w linki do SheIn i Romwe: R8,90, S18,00 :-)
    Proszę Cię o kliknięcia w linki dla firmy Dressgal u mnie na blogu, klikniesz?<3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszulka! *.*
    Kliknij TU
    , TUTAJ albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do postu powracającego.

    : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie! kilometry się nie liczą! zazdroszczę że jesteście ze sobą 0,5 miech! *-*

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :3
    udowadniacie, że kilometry nie istnieją :*

    Zapraszam!
    Gabrielle->NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pół miesiąca z przyjaciółką zazdroszczę,ja ze swoją internetową przyjaźnią jeszcze się nie widziałam i w tym roku mogę o tym tylko pomarzyć.Genialna bluzka! Ale pokaż nam trochę twarz :)

    Pozdrawiam!
    ✿zmienna-blondynka.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny T-shirt! :D Fajnie, że udało Wam się spotkać i tyle zwiedzić. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że znowu mogłyście się spotkać. Życzę udanych chwil razem.
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. To niesamowite jak trwała może okazać się internetowa przyjaźń. Wielki szacun dla Was, dziewczyny
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. To super, że osoby, które poznały się przez internet mają tak wspaniały kontakt, że razem zakładają bloga. Obserwuję. Śliczne zdjęcia . <3 Martyna Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. bawcie się dobrze dziewczyny :)

    poklikałam oczywiście :*

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiadają się Wam wspaniałe chwile. I słodki outfit. Pozdrawiam:)
    Mój blog, zapraszam:) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog, zapraszam do mnie https://myideasmysky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, całość wygodna i na luzie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, ciesze się, że możecie się znowu spotkać ! :3
    Pozdrawiam Julka ♥ ! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta bluzka ! :)
    Cudne zdjęcia !
    Pozdrawiam ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy jeszcze nie byłam w Warszawie, a do
    Wrocławia mam 100 km ;) śliczne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję spotkania. Na pewno świetnie spędzicie razem ten czas.
    Zdjęcia są świetne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja właśnie spędziłam wspaniały tydzień z przyjaciółką, z którą dzieli mnie 383 km :)
    A Was ile? :)
    Miłych wakacji! :3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzka i zdjęcia. Super, że się znów spotkałyście. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy post Klaudii? to wasz blog a nie tylko twoj..

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie że się spotykacie mimo kilometrów :)

    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten t-shirt :))
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Już nie mogę się doczekać na tą niespodziankę :)) Fajnie, że na razie jesteście razem :)

    Kliknęłam w link ($18 i $8.9)

    Dziękuję za Twój komentarz i mam nadzieję, że zajrzysz tu jeszcze nie raz :) http://blog-without-the-face.blogspot.com/?m=1

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz!!
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To super! Wykorzystajcie to pół miesiąca jak najlepiej! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie, że się spotykacie pomimo kilometrów.:)
    Super stylizacja, poklikałam.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pogoda faktycznie nie jest zbyt udana, ale przynajmniej to zmusza nas trochę do posiedzenia w domu. Czasem warto tak spokojnie odpocząć i odetchnąć :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie że znów się widzicie :)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest właśnie dowód, że przyjaźń przez internet istnieje mimo kilometrów. :) Życzę wam miłej zabawy. :)
    Pozdrawiam.
    http://juluss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak widać - kilometry nie grają roli w przyjaźnie :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne zdjęcia.
    Warszawa jest super. ;)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna koszulka. Kliknęłam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super że sie spotkaliście :)
    świetny blog będę zaglądać częściej
    poklikasz będę wdzięczna

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Te buty podobają mi się...i to bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super koszulka, kliknęłam, mogę prosić o to samo?:)

    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. super zdjęcia :)
    fajnie jest mieć taką internet friend :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna bluzka! Ostatnio też spotkałam się z moją internetową przyjaciółką:) Mam nadzieję że miło spędzicie czas i dobrze go wykorzystacie :D
    mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wyglądasz, śliczna luźna stylóweczka
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na niespodziankę :) Śliczną masz bluzeczke *.*
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super, że się znowu spotykacie! muszę koniecznie obejrzeć ten horror :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super koszulka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. kilometry nie istnieją i wy to świetnie pokazujecie :3


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  52. kocham koty :D a ten na koszulce jest uroczy :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Today, I went to the beaϲh frօnt with my childrеn. I found a sea sɦell and gave it
    to my 4 year old daughter and saіd "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to hеr ear and sсreamed.
    Therе wwas a hermit crab inside and it pinched her
    ear. She never wants to go back! LoL I know this is cօmpletely off topic bսt I had tto tell someone!


    Here is my page :: akne behandling

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie wyglądasz, śliczne Najeczki, fajnie spędzicie ten czas :)
    potrzebuje kliknięć w tym poście, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/wishlist-romwe-wishlist-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  55. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to
    this brilliant blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this site with
    my Facebook group. Chat soon!

    Here is my website: natural beauty

    OdpowiedzUsuń
  56. A strapless bra is great for when you're wearing a strapless dress or top on a night out.
    Find your favorite micro lingerie with an online catalogue.
    The key to having your underwear right has been in a position to strike a
    balance between need plus your budget.

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Nike najlepsze ! bardzo wygodne buty cała stylizacja na plus

    zapraszam do siebie <3
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń