1.7.15

hi holiday /m

Hejka! Wakacje się zaczęły a ja jedyne co robie, to oglądam eve candy, zaczynam oglądać piąty sezon teen wolf, pije mleko waniliowe, chodzę z psem na spacery i obecnie niańczę kuzynki, które przyjechały do mnie na kilka dni i muszę przyznać, że tym razem się nie nudzę. Gramy w karty, chodzimy na spacery i narzekamy na to jak gorąco dzisiaj jest. Pogoda co raz lepsza, więc wreszcie mogę wyjść na rowery, to było moje małe postanowienie, by wakacje spędzić troszkę aktywniej. Nie mam zbyt dużo planów, może pojedziemy z rodzicami nad morze ale tradycyjnie nie może obejść się bez odwiedzin Wrocławia i spotkania po raz kolejny Klaudii. Zawsze dobrze razem spędzamy czas i chociaż ostatni raz widziałyśmy się dwa miesiące temu, znowu czuję potrzebę bycia z nią. A wy jakie macie plany na wakacje?
t-shirt- cndirect.com


Z racji tego, że romwe i shein zgodziło się na współpracę, proszę was o kliknięcia w którykolwiek link z jednej i drugiej firmy. Wiem, że mało z was lubi takie rzeczy na blogach, ale wspomnę też o tym, że i wy możecie nawiązać z nimi współpracę, wystarczy napisać do nich na email i na pewno się zgodzą;-)
ROMWE


    t-shirt-click                                           t-shirt-click                                               t-shirt-click                                       t-shirt-click

                      shorts-click                                                   t-shirt-click                                          t-shirt-click                                                 shorts-click


SHEIN

t-shirt-click                                       shoes-click                                            t-shirt-click                                        t-shirt-click
crop-click                                                  crop-click                                                  kimono-click                                   t-shirt-click
z góry bardzo dziękuję!

38 komentarzy:

  1. Ja w wakacje spotykam się z internetową przyjaciółką, a poza tym nie mam większych planów :)
    Poklikałam :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. NIestety moje wakacje są strasznie nudne.
    Czy mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś tą słomkę z tymi kuleczkami? Pamiętam to z dzieciństwa, nie wiedziałam, że nadal można to dostać byłabym wdzięczna!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadę nad morze. Już nie mogę się doczekać! Wspaniałych wakacji ci życzę!

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałbym spędzić te wakacje troszkę bardziej aktywnie. śliczne zdjęcia i udanych wakacji.
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem tylko że jadę na kolonie, a reszta na spontanie :D
    + Poklikałem :)

    Poklikasz u mnie? :))
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/06/przeglad-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam planów na wakacje, super koszulka. Poklikałam w linki z każdej firmy! :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :) Masz piękne włosy!
    Mogłabyś u mnie poklikać w sukienki i okulary? :)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Romwe jest ciężko o współpracę, miałam dużo kliknięć, 994 obserwatorów i nie :(
    Ale Tobie życzę powodzenia! :*
    Świetne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam leniwe wakacje :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za bardzo planów jako takich nie mam, ale zamierzam wakacje spędzić aktywnie! :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że wasze spotkanie będzie jeszcze lepsze od poprzednich! :)
    Poklikane :)

    Też staram się o współpracę, ale z Dresslink :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/07/mini-summer-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja może pojadę na mazury z rodzicami a tak to nie mam jakiś konkretnych planów. Udanych wakacji i spotkania!

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam żadnych konkretnych planów, mama chce pojechać do Torunia, ale z rodziną nie mam ochoty. Znowu młodsza siostra będzie marudzić, ja nie będę się dobrze bawić i tylko zepsuję sobie wakacje itp. Ogólnie ostatnio wolę siedzieć sama niż z ludźmi. ;p
    Udanych wakacji! :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam wiele planów i mam nadzieje, że te wakacje będą wyjątkowe. Miłego wypoczynku! :)
    Masz chwilkę? Zapraszam. ✿Blog - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  15. zabiję cię kiedyś za te włosy:( są cudowne..
    poklikane juz dawno :*
    + Łódź :(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na razie muszę odpoczywać, a przede wszystkim nie wolno mi wychodzić z domu. Miałam wyjechać z siostrą do Włoch, jednak niespodziewanie trafiłam do szpitala. Teraz tylko czekam, aż wydobrzeję.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wolę spontan zawsze! ale Bułgaria na mnie czeka <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych wakacji! :) poklikałam.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych wakacji!
    Ja planuję spotkać się z przyjaciółmi i ze znajomymi, a poza tym wyjeżdżam do Niemiec na wymianę, a potem nad morze ;)
    Poklikałam we wszystkie linki :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on other sites?
    I have a blog based on the same ideas you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my audience would value your work.

    If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e
    mail.

    Also visit my webpage: lingerie

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje wakacje na razie wygladaja tak ze calymi dniami siedze przed komputerem. jestem strasznie zla z tego powodu, ale ja nawet nie czuje tego jak ten dzien szybko mija hah. ale teraz ta laba sie skonczyla- zepsul sie.
    Naszczescie jade jutro do babci, czekalam na ten wyjazd ostatni miesiac spotkanie z rodzina, odpoczne troche do miasta. nic tylko sie cieszyc :)
    poklikalam i pomoglam, ladne rzeczy wybralas
    Pozdrawiam Mój Blog - klik! B)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful work! That is the kind of information that should
    be shared around the internet. Shame on Google for now not positioning this post upper!

    Come on over and seek advice from my website . Thank you =)

    Feel free to surf to my weblog :: search

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę! Moje wakacje póki są nudne i narzekam na brak rozrywki. Poklikałam, świetne ubrania :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy, kliknęłam, ja narzekam na brak rozrywki;)


    Kinga Dobrowolska–blog.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia, poklikałam w linki!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam :) Super zdjęcia, uwielbiam teen wolf i chyba zaczne eye candy :D

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń