20.7.15

weekend nad jeziorem /m

W piątek spontanicznie wybraliśmy sie z rodziną i znajomymi nad jezioro do Dolska i muszę przyznać, że wyjazd był udany. Po mimo spalonych ramion od słońca, jakoś się trzymam ale nie spodziewałam sie, że przez trzy dni nazbieram tyle wspomnień, niekoniecznie tych najlepszych. Byliśmy na starej plaży co czyniło plażę cichszą, pozbawioną tłumu ludzi. Pierwszego wieczoru wskoczyliśmy do wody przy zachodzie słońca, woda była cieplejsza niż zwykle, pływanie w pustym jeziorze stało się moją ulubioną czynnością. Kolejnego dnia coś zaatakowało nasze okienko na górze w domku przez co żadna z nas nie mogła spać, potem została wezwana straż pożarna i okazało sie, że to szerszenie. Po za tym przecięłam sobie palec, dostałam uczulenia przez co w niektórych miejscach miałam plamy, mój but "całkiem przypadkowo" pływał w jeziorze. Żałuję, że nie mogliśmy zostać tam na dłużej, ale nie wykluczone, że w sierpniu pojawimy się tam znowu na kilka dni. Zauroczyło mnie to miejsce i czasem chciałabym zamieszkać w małym domku w lesie przy jeziorze, gdzie każdego wieczoru są cudowne zachody słońca, jest cisza i cudowna atmosfera.
Kolejny weekend również mam zajęty, ponieważ wyjeżdżam do Wrocławia na tydzień i nie mogę się już doczekać kiedy spotkam się znowu z przyjaciółką, zawsze fajnie spędzamy czas. Zaraz idę do ogrodu, trochę popływać w basenie, chociaż nie wiem czy to dobry pomysł bo ledwo mogę się ruszać. Mam nadzieję, że wy też spędzacie fajnie wakacje i zbieracie super wspomnienia, zostawiam was z kilkoma zdjęciami z wyjazdu i wychodzę!


29 komentarzy:

  1. ale tam jest pięknie i ten zachód słońca ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot z miną 'mam wyje*ane' wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu jechaliśmy autem polna droga z chłopakiem i znajomymi i szreszebie atakowały nasze auto, ciesze się ze matidzilam ze nie chce wychodzić z auta bo wszyscy chcieli iść nad jezioro pieszo, gdybyśmy wysiedli pewnie skończyło by się to tragicznie... CHORE owady
    Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wycieczki nad jezioro! ♥
    Śliczne zdjęcia :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ja uwielbiam, gdy plaże są ciche i puste! Wtedy jest najlepiej:)

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To faktycznie masz dużo wspomnieć :D
    faktycznie jest tam pięknie
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam domek nad jeziorkiem super sprawa! :D

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie tam jest, ja tydzień temu wróciłam z mazur i było tam na prawdę świetnie! Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie! Ja również spędzam ostatnio czas na jeziorem - chyba moja ulubiona forma wypoczynku :) A wieczorem jest tak klimatycznie! Chociaż nie zdarzyło mi się, żeby mój but pływał w jeziorze :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie byłam and jeziorem w tym roku ;/
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę takiego wypadziku do jeziora. Śliczne zdjęcia
    heymvtt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh jak ja dawno nie byłam nad jeziorem :)
    Musiało być super - cudne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie to wygląda! Musiałaś się świetnie bawić :) Zazdroszczę wyjazdu do Wrocławia, zawsze chciałam zwiedzić to miasto.
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, jak zobaczyłam zdjęcia pomyślałam, że to nad morzem :oo
    Zachód słońca przepiękny, a tak szerszeni pewnie był jeszcze piękniejszy :D
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tam pięknie!
    kocham jeziora zwłaszcza przy zachodzie słońca <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szerszenie fuj. Ale magicznie to wygląda, kiedyś też musimy pojechać nad jezioro hiihihi <3
    fajnie, że znowu uda Ci się spotkać Klaudię. ;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com \ zapraaszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabierz mnie tam, jeju >3< Jak pięknie!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe przygody Ci się przytrafiły przez te kilka dni :D Śliczne zdjęcia! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, ale pięknie *.*
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jadę w ten weekend nad jezioro, śliczne zdjęcia :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i piękna kicia:)

    Zapraszam na posty o mojej małej podróży po Chinach :)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham weekendy nad jeziorem ♥
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia!


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń