5.9.15

joy box/ recenzja

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do was z recenzją pudełeczka joy box, które przyszło do mnie miesiąc temu i chciałam poczekać z tą notką by móc przetestować produkty, które były w środku. Ogólną ocenę postawię na koniec, bo jest kilka plusów, i minusów a zacznę od produktów, które przypadły mi najbardziej do gustu. Dodam jeszcze, że sami możecie nabyć takie pudełeczko z tej strony: joy.pl/joybox Kolejny post już wam zapowiadam w przyszłym tygodniu, wyczekujcie, mam dużo pomysłów! 
Od dłuższego czasu zauważyłam, jak bardzo krótkie są moje rzęsy (mój malutki kompleks) dopiero po nałożeniu maskary wydawały się dłuższe. W planach już dawno miałam kupno jakiejś odżywki, i pudełeczko pomogło mi w zrealizowaniu tego zakupu, chociaż obawiam się, że próbka nie wystarczy mi na długo. Opis mówi, że dopiero po trzech miesiącach zauważymy efekt, więc czekam z niecierpliwością na jakieś zmiany. Kiedy mi się skończy, na pewno udam się po coś nowego dla moich rzęs.

Kolejny produkt, to mini maskara, która świetnie wydłużyła moje rzęsy i spełniła moje oczekiwania! Jestem pod wrażeniem, bo wydłuża rzęsy, nie pogrubia i na taki efekt liczyłam.

Teraz kolej na cudowne mydełko w kostce o zapachu maliny z cytryną, które pachnie niesamowicie i po otworzeniu pudełka zapach roznosił się wszędzie, na skórze również go zostawia.

Ten produkt już kiedyś używałam i bardzo pomaga mojej cerze, dzięki włączeniu go do mojej pielęgnacji, skóra wydaje sie być w lepszym stanie, więc bardzo polecam takie kremy z kwasem migdałowym, chociaż nie koniecznie mają dobry zapach!

Ambrosia to kosmetyk do pielęgnacji naszej twarzy. Może być stosowana jako wieczorna porcja nawilżenia. Naturalny sok z aloesu wzmacnia efekt nawilżenia, kondycjonuje skórę i łagodzi podrażnienia, stymuluje regenerację komórek skóry.
Podkład rozświetlający długo utrzymuje się na twarzy, idealnie zakrywa niedoskonałości i nie pozostawia po sobie grudek, i chociaż kolor jest zbyt ciemny i niestety go nie używam to moja mama bardzo go pochwala!

Brązujący krem do opalania, który pachnie gumą balonową, co jest na prawdę fajne i przyjemne kiedy wysmarujemy nim swoje ciało. W pudełeczku znalazła sie saszetka z podkładem matująco-wygładzającym i krem nawilżający i regenerujący do rąk, które oddałam mojej mamie.

 Ogólna opinia: Pierwsze co przykuło moją uwagę to przecudowne pudełko z cudownym wakacyjnym wzorem, w środku unosił się cudowny zapach, ilość produktów mnie zaskoczyła (prócz produktów, które pokazałam, w środku była jeszcze maszynka i czerwony lakier, którego już gdzieś zapodziałam). Jedynym minusem jest brak książeczki/spisu, która moim zdaniem powinna znaleźć się w takich pudełkach byśmy mogli bardziej dowiedzieć się o produktach, ale w zamian za to na stronie można znaleźć dokładniejszy opis każdej z rzeczy.

     co sądzicie o takich pudełeczkach typu joy box, shinybox etc?

18 komentarzy:

  1. Lubię takie pudełeczka, można przetestować wiele fajnych produktów:)
    Pozdrawiam! ߒފ
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawa zawartość ;) nigdy nie miałam takiego pudełeczka :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pudełko zdecydowanie jest fajne, jego zawartość również :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość. Tusz ma ładną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko, jego zawartość również jak najbardziej na plus! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Zgadzam się z Tobą, że w tego typu paczkach powinny znajdować się książeczki dotyczące produktów :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowała mnie ta odżywka do rzęs c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O ta odżywka do rzęs to by mi się przydała! :)
    Tusz zresztą też bo mój jest na wykończeniu! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Traditionally, UK lingerie is produced for mass consumption. Be as revealing or
    as secretive as you like along with your sexy lingerie, nobody opportunity know - which is, naturally until you would
    like them to. The back with the corset has red good quality string that
    is utilized to tighten it so it accentuates every
    curve and maximizes the slimming effect.

    Visit my web-site - TheLingerieUK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełko, odżywka do rzęs jest przydatna,ja właśnie się za jakąś rozglądam. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna zawartość, ta odżywka wygląda interesująco :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te pudełka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pudelko :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń