28.9.15

w/bff

Nowy etap w moim życiu nastąpił niecały miesiąc temu i na prawdę jestem zadowolona z wyboru szkoły, z ludzi, których tam poznałam bo każdego dnia mamy coraz lepszy kontakt, poznajemy sie, każdy jest dla siebie miły i takiej relacji bardzo długo szukałam. Nie widzę siebie w innej szkole, myślę, że popełniłabym błąd, chciałam poznać nowych ludzi i to mi się udało, tego najbardziej chciałam. Najbliższe dni mam bardzo napięte jeśli chodzi o szkołę, o naukę, muszę przeanalizować sporo materiału do kartkówek ale i tak jest lżej niż się spodziewałam. 
Przez cały ten miesiąc nie wydarzyło się niby nic, ale jednak. Mam coraz częściej wzloty i upadki, raz jest lepiej, raz jest gorzej. Jesień źle mi się kojarzy, nie lubię tych kolorów, tej pogody, wszystko wydaje się takie ponure razem ze mną. Mam takie dni kiedy nie wychodziłabym z łóżka i leżała pod kołdrą z dużym kubkiem gorącej herbaty ale kiedy zbliża się taki dzień-jest już weekend i jest okazja by spotkać się z przyjaciółką i o tym wszystkim porozmawiać, lub porozmawiać o tematach, które sprawiają, że zapominam o problemach i cieszę się, że jest przy mnie osoba, która tak dobrze mnie rozumie. Póki co widujemy się na tyle ile pozwala nam nasz wolny czas i także wczoraj spotkałyśmy się na mieście i poszłyśmy do parku gdzie przy okazji załapaliśmy się na przepyszną truskawkową watę cukrową, następnie wskoczyłyśmy po frytki i po ogromne duże lody, które ledwo zmieściłyśmy. Udałyśmy się do naszego ulubionego miejsca-publicznego ogrodu, gdzie jak zwykle zajęłyśmy naszą ulubioną huśtawkę i dużo rozmawiałyśmy, spotkałyśmy kozę, przyszedł do nas kotek i robiłyśmy sobie dużo zdjęć. Niestety, spotkamy się dopiero za pół miesiąca bo najbliższe weekendy mam zajęte:( a co tam u was?

Zapraszam was na instagrama, na którym ostatnio dużo się udzielam, tak samo na tumblra, który zaczął odzwierciedlać moje życie, mój nastrój. Linki macie na górnym pasku.


18 komentarzy:

  1. Ja tez jestem zadowolona z wyboru szkoly;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się kotem, haha, cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia👌
    szybko zleci i znów się spotkacie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w tym tygodniu ciężko jeśli chodzi o lekcje, naukę itp. :O
    Dobrze, że jesteś zadowolona ze szkoły, powodzenia dalej! :*
    A te lody..mniam! :D
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo jestem zadowolona z wyboru szkoły, super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z moją przyjaciółką widzę się codziennie rano na 10-15 minut przed szkoła, dzięki czemu mam dużo lepszy humor przez cały dzień :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ostatnio w szkole jest trochę ciężko.

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz cudowne zdjęcia <3

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!
    Ja na swoją szkołę staram się nie narzekać, chociaż mam już pozapowiadanych pełno sprawdzianów i ciężko znaleźć chwilę wytchnienia.

    @luvmy5sos
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjecia *-*
    Mam ochotę na watę XD
    Dobrze, że podoba Ci się w szkole :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez ten miesiąc głównie poznawałam moją klasę, gdzieś wychodziliśmy itd. ;) Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam poznawać nowych ludzi :) Śliczne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczułam się trochę jakbym czytała o sobie i swojej sytuacji, niestety wraz z wrześniem przyszła nie tylko jesień, ale też jak dla mnie bardzo smutny czas. Już pomijając wszystkie trudności i smutne sytuacje, które mnie spotkały. Nie potrafię przyzwyczaić się do tego, że moją przyjaciółkę widuję tylko raz w tygodniu, albo rzadziej. Właśnie dlatego bardzo doceniam momenty, w których mogę się do niej przytulić, wypłakać, albo kiedy po prostu razem rozmawiamy, lub się śmiejemy ;)

    niutta.blogspot.com
    - Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przeżyłam w liceum już jeden rok, teraz zaczęłam drugi. kocham moją szkołę. Często okropnie mnie denerwuje, jednak nie zmieniłabym jej na żadną. prawda jest taka, że nigdy nie znajdzie się szkoły idealnej. Zawsze będzie ona szkołą, a to argument na to, by jej nie lubić. Mimo wszystko ludzie i przyjaźnie nastawieni nauczyciele, zdecydowanie naprawiają całą sytuację.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jestem zadowolona ze swojej nowej szkoły ;) śliczne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No to bardzo się cieszę, że nowa szkoła ci przypadła :D
    Jaki profil? Też rozpoczęłam teraz szkołę średnią, miałam inne wyobrażenia troszkę, no ale mam nadzieję, że wszystko jeszcze się rozkręci :)

    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń