12.10.15

Dać ci drugą szansę?

Ludzie ranią, musimy się do tego przyzwyczaić. Często chcemy przytulić osobę, która nas zraniła, płaczemy przez nią wiele nocy, i mamy potrzebę właśnie ją zobaczyć, bo nam na niej wciąż zależy. Umiemy "kochać" kogoś i nienawidzić jednocześnie, nie jest to łatwe i właściwie przez cały czas mamy mętlik w głowie. Mimo błędów, mimo jej wad, nie chcemy jej stracić, potrafimy wybaczyć najgorszą rzecz jaką nam zrobiła bo nie potrafimy bez niej żyć i jej potrzebujemy, oczywiście nie w każdym przypadku. Kiedy nas przeprasza za swoje czyny wszystko nam sie zsypuje do jednego worka. zadajemy sobie wiele pytań, "co jeśli znów mnie zrani i tak potraktuje?", "co jeśli chce mnie wykorzystać do swoich celów?" "co jeśli obiecuje poprawę a później będzie tak samo?" Potem nadchodzi ta noc przy której przeglądamy wspólne rozmowy i przychodzą do głowy same wspaniałe wspomnienia, jesteśmy gotowi wszystko jej wybaczyć by tylko wrócić do tych chwil. Zamykamy oczy i wyobrażamy sobie sytuacje, które raczej się już nie powtórzą. Chyba każdy z was wie jakie to uczucie. Musimy przede wszystkim pamiętać by nie żyć tak jak gdyby nic nigdy się nie stało. Jestem osobą, która potrafi wybaczyć i praktycznie robie to za każdym razem, ponieważ strasznie przywiązuję się do ludzi i nie chcę by mnie zostawili, a jeśli już się to dzieje trudno mi po tym wstać, ale przeglądam wszystko na oczy. Nigdy o tym nie zapominam, na zawsze zostaje "rana". Mogę pokazywać, że jestem silna by nie dać satysfakcji drugiej osobie, mogę zobaczyć czy osoba, która chce ode mnie drugą szansę zaczyna się inaczej zachowywać, czy z innym szacunkiem się do mnie odnosi, czy rzeczywiście pokazuję, że jej zależy. Miałam kilka takich sytuacji, dość "świeżych" i w sumie różnie to bywa z moim nastrojem i różnie do tego podchodzę. Nie możemy o wszystkim zapominać i przebaczać, nie możemy być naiwni bo jeśli to się stanie możemy zostać wykorzystani. Możemy też niedowidzieć wad osoby, której daliśmy drugą szansę, brakowało nam jej mimo krzywdy którą nam wyrządziła i całkowicie zapominamy o jej wadach i żyjemy dalej. Nie róbcie tak, wiem po sobie jak czasem to źle się kończy. Jakie macie zdanie na ten temat? jak wy sobie z tym radzicie? chętnie poczytam

 parka- shein, buty- nike, spodnie- lovelywholesale, t-shirt- shein


31 komentarzy:

  1. Ja prawie zawsze daje drugą szansę.
    mądry post
    Zdjęcia meeeega

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy wybaczaniu ważne jest właśnie to, aby nie zaufać tej osobie do końca, w sensie, zachować dystans i uwagę przez jakiś czas, aby upewnić się, czy jest z nami szczera. Często trudno jest wybaczyć, ja jednak zawsze staram się dać drugą szansę osobom, na których mi zależy:)
    PS: Uwielbiam Twój styl i zdjęcia, świetna stylizacja i klimat zdjęć!


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post. Umiałabym wybaczyć jak ktoś by chciał abym to zrobiła. Ale jak zrobił by to kolejny raz to już nie... Na zaufanie ciężko jest zapracować, a zniszczyć można tak łatwo...
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej koszulce! Motyw kota jest obłędny. ;)
    Ja nie potrafię się obrażać na ludzi, zwłaszcza tych, na których mi bardzo zależy, więc wybaczam wszystko, czasem żałuję, ale uważam, że lepiej żałować coś co się zrobiło, niż coś na co nie miało się odwagi.
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zdjęcia i bardzo mądry post :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem nawet co o tym sadzic, niby zawsze trzeba wybaczac, a jednak jest to bardzo trudne..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post <3 Piękny outfit <3 Masz mega blog! Dziekuje za kom. u mnie <3 Obserwuję cię i liczę na to samo.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak.. Druga szansa dana, czasem bywa jednak bardziej bolesna niż to co wydarzyło się przed nią..
    Świetnie zdjęcia i mądry post :) Zapraszam do siebie :) http://szukajacamotywacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj daję ludziom drugą szansę.Jeśli jednak zmarnują ją,więcej im nie wybaczam ;)
    Dziekuje za odwiedziny i pozytywny komentarz u mnie :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze daję ludziom drugą szansę. Właśnie dlatego, że zbyt szybko i łatwo się do nich przywiązuję.

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się rzadko przywiązuję do ludzi w sumie, super zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia.
    Zawsze warto jest dać komuś 2 szansę. No chyba że dana osoba, na prawdę zrobiła nam krzywdę(psychiczną) to moze wtedy nie, ale to zależy od człowieka.
    I racja umiemy kochać i nienawidzić jednocześnie.
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybaczam zawsze, bo wiem, że sama kiedyś pewnie będę potrzebowała wybaczenia.. :) Jestem w końcu tylko człowiekiem.
    Bardzo mądrze napisane!
    Świetne zdjęcia i outfit!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szczęśliwym związku, mam cudownego chłopaka, który zrobiłby dla mnie wszystko - wiem bo już wiele razem przeszliśmy, a życie wystawiło nas na różne życiowe sytuacje. Nie brakuje jednak rozczarowania jego osobom. Każdy czasem miewa chwile słabości, on jak i ja. Czasem pochopnie go oceniam, czasem narzucam mu moje zdanie, czasem spodziewam się całkowicie czegoś innego i później czuję się wystawiona, ale zdaję sobie sprawę, że wina leży zawsze po dwóch stronach. Każda kłótnia, każda sprzeczka zbliża nas do siebie jeszcze bardziej. Nie wyobrażam sobie życia bez niego, ale prawda jest też taka, że on nigdy nie naderwał mojego zaufania. Jeszcze nigdy nie zrobił nic kontrowersyjnego, co w jakiś sposób mocno by mnie zraniło, dlatego nie wiem jak bym się zachowała np. w przypadku zdrady. Ciężko powiedzieć, co bym wtedy zrobiła. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo szczęśliwa i robię wszystko żeby on też był. Wierzę, że nigdy nic nas nie rozdzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Moim zdaniem warto dać drugą szansę, ale powinno się to rozważyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. To zależy co miałabym wybaczyć, bo na ogół staram się dawać drugie szanse. Czasami jednak nie da się wybaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo dobrze przemyślane posty ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo podoba do mnie, jeśli chodzi o kwestię wybaczania i przywiązania do ludzi. Szybko komuś zaczynam ufać i bardzo szybko się do tej osoby przywiązuje, jednak cały czas mam w głowie myśl, że prędzej czy później ta osoba i tak odejdzie, bo przecież wszyscy zawsze odchodzą..
    Mam nadzieję, że Twoja siła wystarczy, by móc podnieść się po takiej ranie zadanej przez kogoś bardzo bliskiego. Wierzę, że dasz radę i zawsze będziesz sobie dobrze radzić :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem osobą, która wybacza, ale zachowuję dystans do drugiej osoby. Jestem ostrożna i nie chcę być drugi raz zdradzona i oszukana

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post!
    Zapraszam do mnie! Nowy post!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze wybaczam. Staram się zrozumieć, bo nigdy nie wiadomo czy my nie będziemy potrzebowali takiego wybaczenia ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna stylizacja i wogule jesteś śliczna.Zazdro <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja ♥ Ja zawsze wybaczam, może nie do końca szczerze, ale zawsze :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem tutaj pierwszy raz, świetny blog!

    Ja często wybaczam i niestety często tego żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy ktoś cię zrani raz, nie trzeba się na tą osobę obrażać, ale nie zaufasz wtedy bardziej niż dotychczas...
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też bardzo szybko przywiązuję się do ludzi, ale zauważyłam, że to nie jest dośc dobre, ponieważ w każdej chwili ta osoba może zniknąc z naszego życia, a wtedy wszystko rozpamiętujemy itd.
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy i życiowy post
    ja przywiązałam się bardzo do kilku osób i boję się co będzie przy zmianie szkoły a odnośnie dawania drugiej szansy to bywa to trudne ://
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wygląd bloga ;* A Twoimi postami potrafisz zainteresować czytelnika :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. trzeba każdemu dać szansę ;) no chyba, że ten ktoś nieźle nabroił ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog! <3 Zapraszam też do mnie http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń