26.10.15

Ulubieńcy Października

*Ulubiony niezbędnik
Tutaj znajdą się dwie rzeczy: mgiełki, które niesamowicie uwielbiam i noszę zawsze przy sobie (20pln, Natura) oraz bluza, którą planowałam kupić od dłuższego czasu i niedzielny wypad do Ostrowa mnie uratował i wreszcie ją znalazłam, jest świetna (79pln, H&M)


*Piosenki miesiąca
Niedługo wychodzi tyle świetnych albumów i już nie mogę się doczekać by ich przesłuchać. Te piosenki sprawiają, że wspominam najlepsze chwile z ostatniego czasu.





*Zrealizowany cel
Sama nie znam dokładnie daty kiedy został on zrealizowany, ale po prostu któregoś dnia kiedy weszłam na wagę zaczęłam się cieszyć, nie płakać. Podeszłam do lustra i rzeczywiście to wyglądało inaczej, zaczęłam się dokładniej przyglądać i byłam zadowolona. Ogromnie sie cieszę, że wreszcie widać efekty, to daje mi większą motywację do pracy, do ćwiczeń. Nie potrzeba wiele a można na prawdę wiele zdziałać więc nie poddawajcie się i realizujcie swoje cele, bardzo cieszą!

*Ulubione wydarzenie
W tym miesiącu działo się mnóstwo rzeczy, tych lepszych, tych gorszych, te które dobrze się zaczęły i sprawiły że czułam sie na prawde super ale potem przez niektóre osoby to wydarzenie jednak nie było tym najlepszym, więc trochę się zawiodłam. Ostatecznie moim ulubionym wydarzeniem było chyba jak zwykle-spotkanie z przyjaciółką, którą widzę i tak rzadko jak na nasze możliwości, ale czuję się super kiedy przebywam w jej towarzystwie. Niesamowite jest to jak dobry kontakt ze sobą mamy, znamy się już trzy lata a mam wrażenie jakbym znała ją całe życie.

*Ulubione kosmetyki
Tych ulubieńców znalazłam w ostatnim pudełeczku Joy Box. Pierwszym ulubieńcem jest regenerujące serum do rąk i paznokci, które nie tylko świetnie pachnie ale na prawdę poprawia skórę naszych dłoni. Drugą rzeczą jest lakier do paznokci, w przecudownym miętowym kolorze, który świetnie i długo utrzymuje się na paznokciach.
Jakich wy macie ulubieńców?

22 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy. Największą uwagę zwróciłam na bluzę, bo akurat czegoś takiego szukam. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjni ulubieńcy na miesiąc październik! Nie słyszałam tych piosenek, ale chyba jedną z nich zaraz wysłucham. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zarówno mgiełki jak i perfumy z Playboya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Mam tą mgiełkę i jest naprawdę super!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, bardzo fajny post :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze jest miec taka osobe:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te mgiełki:)
    Cieszę sie o gratuluje osiągniętego celu, sama sie z tym zmagam i wiem jakie to ważne :)
    Rownież czekam na wiele nowych, wspaniałe zapowiadających sie albumów :)

    Pozdrawiam:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mamy podobny gust muzyczny! Świetni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te mgiełki :3 Ostatnio koleżanka z klasy miała jedną i po prostu zakochałam się w jej zapachu ! :3
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta bluza
    i super, że zobaczyłaś efekty możesz być dumna :))
    pozdrawiamyy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam mgiełki z playboy'a :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ulubieńcy, uwielbiam tą piosenkę Zary, słucham jej prawie codziennie :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluza, też długo takiej szukałam, ale swoją znalazłam w New Look'u :)
    dreams-first.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o muzykę to
    Justin Bieber- Sorry, Adele-Hello, Arianna Grande-Focus
    Zara Larson- Lush life i Beyonce-Yonce
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna notka, świetny blog.

    (zapraszam do mnie perfotek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. pudełeczka JOY BOX są super <3


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszulka jest piękna a Justin>>>>>>>>
    zapraszam do siebie- http://ladycandy00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd jesteście?

    OdpowiedzUsuń