13.12.15

B/W

Fotografia to coś co mnie kręci od dobrych kilku lat. W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w nową zabawkę (Heliosa), która na prawdę mnie za każdym razem zadziwia i powoduje, że mam jeszcze większe chęci na wyjście w plener. Bokeh na zdjęciach jest niesamowity, a w czarno białych zdjęciach zakochałam się na nowo, dlatego w dzisiejszym poście zobaczycie tylko b/w. W prawdzie dopiero zaczynam swoją przygodę z fotografią ale z efektów jestem strasznie zadowolona, a to najważniejsze! O ile pogoda na to pozwoli, za jakiś czas planuję znowu porobić kilka zdjęć.

Na zdjęciach mój najsłodszy pies na świecie! 

Wspomniałam o Heliosie-44m 2/58, który nie przestaje mnie zadziwiać. Początki były bardzo trudne, ale z czasem udało mi się go opanować, a wszystko przez to, że obiektyw podłączony do Nikona działa tylko w trybie Manualnym i samemu trzeba zadbać o ustawienie wszystkich parametrów, co z początku wydawało się dla mnie skomplikowane. Przedewszystkim, by zdjęcie wyszło dobre potrzeba dobrego światła-bez tego nic nie wyjdzie. Obiektyw posiadam kilka dni, wciąż się uczę, ale bardzo wam go polecam. W internecie można znaleźć go w bardzo niskich cenach, wystarczy dobrze poszukać.
jeśli macie, to polecacie? jakie macie o nim zdanie?


31 komentarzy:

  1. Lubię zdjęcia czarno-białe, ale rzadko kiedy je robię. Ładnie wyszły psy na takich fotografiach, makro przyrody wolę jednak w kolorze. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mega sa te zdjecia! ja dostalam ostatnio nowy obiektyw i tez mysle, ze zdjecia coraz lepsze beda mi wychodzic:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziak :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam tego obiektywu :) zdjęcia są CUDOWNE!!! :D zakochałam się w nich, serio! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, masakra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, idealna jakość! Ja też bardzo lubię czarno białe fotografie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zdjęcia pełne uroku, na prawdę widać, że wychodzi ci to co lubisz :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, uwielbiam Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki uroczy piesek! *.*
    świetna jakość zdjęć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Zdjęcia b&w mają swój specyficzny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, mają w sobie to coś co przyciąga! Poza tym cudne fotki :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Świetne robisz zdjęcia!
    Obserwacja poleciała ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, twoje są świetne!
    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia:)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy psiak jest najsłodszy!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! :) śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :D
    osobiście takiego obiektywu jeszcze nie mam
    ale jeżeli pasuje do nikona i jesteś zadowolona to może też zakupię taki i wypróbuję :>
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia ♥ Ja sobie postanowiłam, że w tym roku zbieram na nowy aparat :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne zdjęcia ! omg zakochałam sie w tym piesku !
    obserwuje ♥
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, mają coś w sobie. Życzę sukcesów w fotografii, rozwijaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń