7.12.15

Monotonność

Czas ucieka mi przez palce niesamowicie. Żyję jeszcze wspomnieniami i nie skupiam się na tym co dzieje się teraz. Listopad minął mi jak mrugnięcie oka, od kiedy zaczęła się jesień popadłam w lekką depresję, to najmniej ulubiona pora roku przeze mnie. Wracam do domu kiedy jest już ciemno i ostatnio jedyne co robię po szkole to drzemki, jedna z nich trwała 16 godzin. Chodzę przygnębiona, znudzona, nie wiem gdzie się podziać, co robić, więc siędzę i się nad tym wszystkim zastanawiam. W moim życiu ostatnio wpadło wiele zmian, których nie planowałam i nie jestem z nich zadowolona. Sprawiły, że chcę cofnąć się w czasie, zmienić wybór, jednak to niemożliwe i muszę uporządkować swoje myśli nim będzie za późno, bo kolejny miesiąc minie mi szybciej niż się spodziewam. Potrzebuję zmian, ta rutyna mnie nudzi, chcę czegoś nowego w moim życiu i wciąż szukam rzeczy, która je urozmaici. Sama w sobie potrzebuję coś zmienić. Zawsze mówiłam, że nie obetnę swoich włosów, "mamo, chcę tylko same końcówki, szkoda mi ich". Zdanie tak nagle mi się odmieniło i chyba w przyszły weekend je obcinam, trochę więcej niż zwykle ale mam nadzieję, że dużej różnicy niezauważę a moje włosy będą wyglądały lepiej, pokażę wam. Mam w planach kolejny post więc wyczekujcie go na dniach x


spodnie-lovelywholesale.com  buty-nike roshe run  t-shirt-wholesalebuying.com  bluza-h&m 

A jak wam mija okres jesienno-zimowy? Lubicie czy wręcz przeciwnie? 
  

19 komentarzy:

  1. 16 godzin drzemki to chyba dość sporo.. :o
    Mi tak średnio mija, ważne decyzje w życiu, złe dni..
    Co do włosów. Od dziecka miałam długie i całe życie wmawiałam, że ich nie zetnę. Zdecydowałam się jednak na to w lutym i już prawie mi odrosły, a zmiana się przydała! :D
    Śliczne zdjęcia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wlasnie depresji sie nie dalam i jest dobrze:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień jeszcze bardziej pogłębia moją ukrywaną depresję, dlatego trudno jest mi przejść przez ten okres. Trudno utrzymać się na powierzchni i nie tonąć. Ale nikt nie podaje koła ratunkowego... No cóż.
    Świetna piosenka, dodaję do swojej playlisty. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kiedy wracam po szkole idę spać jednak nigdy nie udało mi się pospać 16 godzin :D

    Seria świąteczna :)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad obcięciem włosów, ale póki co chyba zostanę przy tej długości :) a nawet będę je zapuszczać, moze za kilka miesięcy obetnę :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mówiłam sobie, że nie zetnę, a ścięłam. Piękne włoski, ale będą zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 16 godzin snu to całkiem dobry wynik, haha. Ja też jestem śpiochem, ale twojego wyniku chyba nie uda mi się pobic haha! Świetna koszulka, mam taką samą z dresslink :)
    Obserwuje

    Zapraszam również do mnie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/2015/12/pokaz-ze-kochasz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Może odkryj w sobie pasje, która pochłonie Cie bez końca ? Ja postawiłam na taką opcje i nie żałuje :)

    zapraszam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka! Zauroczył mnie ten kosmita. Poszukaj jakiejś inspitacji, a może to blog stanie się twoją pasją! ;)

    Zapraszam na smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chce ta koszulke :(((
    podzielam twoje zdanie na temat jesieni i rowniez przezywam gorszy okres..
    pozdrawiam, trzymaj sie :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta koszulka! A swoją drogą u mnie jest właśnie przeciwnie. Zniknęła rutyna i w sumie o tym nawet pisałam w ostatnim poście u siebie :) Moja jesienna depresja już minęła wraz z końcem listopada, także mam nadzieję, że i Ty się z tym uporasz!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też bardzo szybko minął listopad, na szczęście zaraz święta i trochę weselej :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nienawidzę monotonności, dlatego staram się codziennie robić jakieś inne rzeczy żeby sobie urozmaicić ten czas :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice post,.
    Thanks for the share,.
    friends

    OdpowiedzUsuń