5.2.16

Małe Podsumowanie

Niektórzy z was są w ich trakcie, część z was będzie miała je dopiero w przyszłym tygodniu, a ja skończyłam swoje ferie już jakiś czas temu i chciałam je tu podsumować. Chociaż z początku myślałam, że są za wcześnie, teraz uważam, że ta przerwa była mi potrzebna. Należały do jednych z najlepszych, do tygodni spędzonych bardzo aktywnie. Pierwszy tydzień miałam dla siebie, drugi natomiast wręcz przeciwnie. W poniedziałek pojechałam do przyjaciółki i u niej nocowałam, obejrzałyśmy masę filmów i obgadałyśmy sporo spraw, bo teraz rzadziej się widzimy i nie miałyśmy nigdy na to czasu. Kolejnego dnia Natalka wpadła do mnie i obijałyśmy się przez kolejne 24/24. W środę wieczorem ode mnie odjechała a ja musiałam zacząć pakować się do mojej koleżanki i chwilę później byłam już u niej, spędziłyśmy fajnie czas, a po nieprzespanej nocy wyruszyłyśmy pociągiem do Poznania na zakupy. Miałyśmy później sporo czasu dla siebie, więc pochodziłyśmy trochę po rynku i poszłyśmy coś zjeść. 
Wieczorem był powrót do domu- i kolejne pakowanie, bo z rana był kolejny wyjazd. 

Na ostatni weekend przyjechałam do Wrocławia. Tak dawno nie widziałyśmy się z Klaudią i trzy dni razem to zdecydowanie za mało, ale całkiem prawdopodobne, że nadrobimy to jeszcze w lutym! Niektóre z naszych planów niestety legły w gruzach ale było niesamowicie, czuję się tam zawsze jak w moim drugim domu i z chęcią tam wracam! Oglądanie wieczorami horrorów to już nasza tradycja, udało nam się obejść dużo miejsc, ostatniego dnia wstąpiłyśmy na rynek i na najlepszy obiad do Mc'donald, haha. Pożegnania są najgorsze, ale z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie:*

 A jak u was?
Zdjęć mam nie wiele, ale nie na tym chciałam się skupić przez cały czas kiedy byłam ze znajomymi.
Niektóre z nich mogliście widzieć już na moim instagramie (mvrtynk4), zapraszam!

30 komentarzy:

  1. Moje ferie też już minęły. Trudno było się przyzwyczaić do szkoły, tym bardziej że czułam się, jakbym wracała tam po miesiącu, a nie dwóch tygodniach. Wolne spędziłam dosyć aktywnie, dużo się działo, może dlatego. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super ze nadal macie ze sobą kontakt i wasza przyjaźń na odległość nadal sie utrzymuje:)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że ferie minęły Ci bardzo ciekawie :)

    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie jeszcze nawet nie zaczely:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja zaczną się dopiero za tydzień! Już nie mogę się doczekać, to będzie niesamowity czas :D I wcale nie narzekam, że w tym roku jesteśmy ostatni :D Świetne podsumowanie, ale czekam na jeszcze więcej zdjęć! :D
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia <3
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Ja niestety jeszcze mam tydzień do ferii chociaż i tak kilka dni ferii spędzę w szkole na zajęciach przygotowujących do egzaminów ; 0 Zazdroszczę Ci jeżdżenia ;D
    pozdrawiam, Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że fajnie spędziłaś ferie! Ja swoje mam dopiero od 15 lutego:(

    Zapraszam do mojego sklepu z koszulkami!
    www.xoxoshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie mam dopiero od następnej soboty też mam kilka planów mam nadzieję ,że wypalą ,chociaż ferie na spontana też są spoko.
    Pozdrawiam zapraszam do mnie:
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ! :) Zapraszam na reaktywację --> korideliacosplays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi się wygląd waszego bloga i notek, jesteście mega inspiracją! też chciałabym kiedys tak 'zwięźle' prowadzić bloga.

    zapraszam perfotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Klaudia jest z Wrocławia? *0*
    Ja jeszcze mam ferie :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny mix zdjęc ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia :)

    http://veeksler.blogspot.com/ Zaczynam, zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjecia ;3
    Mi sie właśnie dziś kończą ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie spędziłaś ferie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia:) Jaka szkoda, że ja ten okres mam już za sobą;))) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na rozdanie:)) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To super, że ferie się udały :D Grunt to spędzać je aktywnie!
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam takie mixy :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie aktywne ferie są zdecydowanie najlepsze, ale dobrze, że zarezerwowałaś sobie, także czas tylko dla siebie :)
    Świetnie ogląda się taki mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń