29.10.16

POWROTY

 Tyle się ostatnio dzieję. Nie wiem z czym mogę wam się na początku podzielić. Nie potrafię usiedzieć w miejscu. Tam jeżdżę pociągiem, tu autobusem i z powrotem. Ostatnio znalazłam się pod Warszawą, a w poprzedni weekend we Wrocławiu-to był najlepszy spontaniczny wyjazd z moją przyjaciółką! Nie sądziłam, że tak szybko uda nam się zrealizować ten plan. Na pewno takich wypadów w przyszłości nie zabraknie. Zobaczyłam nowe miejsca, spróbowałam nowych rzeczy. Powroty jak to one bywają najgorsze a ja nim się obróciłam było już po wszystkim. 
Chciałam powrócić do pewnej chwili, tak na chwilkę by skupić się na tym co jest dla mnie ważne, a raczej kto. Dzielą nas setki kilometrów a po paru latach udało nam się spotkać! Jazda pociągiem trwała niemal cztery godziny, moje ciało mówi temu zdecydowane "nie" do tej pory. Polubiłam Łódź, zobaczyłam nowe miejsca a przede wszystkim spotkałam osobę,z którą nie miałam okazji nigdy porozmawiać siedząc naprzeciwko siebie. Przeglądając zdjęcia w masie nieposegregowanych folderach z wakacji natknęłam się na kilka zdjęć z wyjazdu, kiedy patrzę na nie powracam do tych kilku wspólnych dobrze spędzonych dni. To natchnęło mnie do napisania tych słów. Jeśli macie taką osobę, której nie macie na co dzień- dbajcie o tą przyjaźń, czas i odległość pokazuje kto jest prawdziwym przyjacielem, a gdy jest się oddzielnie nic nie powinno się zmieniać. 
Zdjęcia należą do moich ulubionych! 



Co sądzicie o takiej przyjaźni? Lubicie podróżować pociągami? Co myślicie o zdjęciach?
Dajcie znać w komentarzu, liczę na was!

48 komentarzy:

  1. Takie spontaniczne, szczególnie z ulubioną osoba, podróże są najlepsze!
    A zdjęcia urocze! :)
    Ale fakt, zawsze tak jest..Coś fajnego się zacznie, a zaraz już koniec.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udało się zrealizować takie wypady!
    Ja zawsze chciałam sie gdzieś wybrać ale nigdy nie ma czasu :(
    super zdjęcia!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Wow ale jesteś zabiegana, ale widać, że ma to dobre skutki :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka przyjaźń jak wasza jest naprawdę cudowna.Mimo,że dzieli was dużo to i tak o nią dbacie!
    Lubię podróżować pociągami,a zdjęcia piękne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa, poznać taka pozytywną osobę przez internet/. Spotkanie musiałobyć super;)
    Fajne zdjęcia;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam takiego przyjaciela w swoim chłopaku. Mieszka 600km odemnie, a napsze pierwsze spotkanie było równie ekscytujące.
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia też staną się moimi ulubionymi <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli ciągle jesteś w trasie :)
    Ja codziennie się tułam autobusem do szkoly i na zajęcia i od czasu do czasu pociągiem do Warszawy :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, jak oklepanie to zabrzmi, ale naprawdę piękne zdjęcia. Przekazują sobą historię i uczucie, jakim się darzycie. Z wiekiem coraz ciężej poznać prawdziwego przyjaciółkę czy przyjaciela, dlatego dobrze, że macie siebie nawzajem ;> A podróżować pociągami osobiście uwielbiam - codziennie dojeżdżam tymi miejskimi do centrum miasta, a jazda tymi międzymiastowymi to mój ulubiony element podróży. Nieważne czy podróż trwa 2 czy 12 godzin, czy jadę na miejscu siedzącym, czy siedząc na walizce na korytarzu - pociągi mają swoją magię.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Cię mocniutko.
    Wracaj do mnie; (

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, na pewno to miłe spotkać się po długim czasie, sama mam takie przyjaźnie i zazdroszczę możliwości, chociaż - jutro w końcu zobaczę przyjaciółki po paru miesiącach - nic tylko rzecz "dzięki panie za wszystkich świętych w środku tygodnia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczne podróżniczki :D
    Zazdroszczę i życzę abyście zwiedził całą Polskę, albo i nawet świat!
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis,zdjęcia mają klimat, a podróż pociągiem ma w sobie to coś, ale preferuję autem haha , zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację :)
    www.nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że ostatnio jesteście zabiegane ;)

    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku jechałam na wakacje 8h pociagiem :))). Mam dość na najbliższy rok.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. PRzyjań warto pielęgnować- nie ważne czy przyjaciel jest blisko, czy też 1000 km dalej. A podróże spontaniczne uwielbiam, kocham, sprawiają mi frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam przyjaciółki w internecie, ale nigdy nie miałyśmy okazji się spotkać :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli obie strony tej przyjaźni starają się mocno by ją utrzymać to taka przyjaźń jest super. Cudne zdjęcia!♥ I życzę szczęścia w dalszej przyjaźni^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że zorganizowałyście z przyjaciółką taki wyjazd :D Ja z moją ibff mam w planie się za niedługo spotkać, myślę, że to wypali :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, naprawdę widać że wiele was łączy. Sama mam przyjaciółki w internecie, ale jeszcze z żadną nie spotkałam się na żywo. Może kiedyś to się zmieni :) uwielbiam jazdę pociągiem, mogłabym z niego nie wychodzić :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam spontaniczne wypady, są często o niebo lepsze od tych wcześniej długo planowanych. Zdjęcia są przepiękne! A ja osobiście uwielbiam jeździć pociągiem :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia są urocze :D <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjaźń jest wspaniała i przy okazji bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  28. Ale macie przepiękne włosy <3 ! Zazdroszczę takiej cudownej przyjaźni :)
    Zapraszam serdecznie do mnie, bo właśnie powróciłam na bloga : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. Cudownie mieć bliską osobę, przyjaciela :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się wydaję, że taka przyjaźń jest bardzo ciężka w utrzymaniu kontaktu. Sama wiem na podstawie swojego doświadczenia, gdy moja przyjaciółka wyjechała do UK, to nasz kontakt się znacznie ograniczył. Z kolei jak wraca, to zawsze super spędzamy czas, jakby nic się nie zmieniło :) Pomimo to, gdyby to była moja jedyna przyjaciółka, to na co dzień bardzo brakowałoby mi rozmowy z kimś bliskim.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Również mam taką przyjaciółkę, która jest niestety daleko ode mnie, a nasza przyjaźń nie wygasa- cudowne <3
    Pozdrawiam!

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam taką swoją jak to się mówi ,, internetową najlepszą przyjaciółkę'' Mimo tego, że nie widzimy się na codzień, ona mi pomaga. Za niedługo planujemy spotkanie :) Oby nam się udało :)
    Świetne zdjęcia :) Masz wspaniała przyjaciółke *-*

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :) Mega oddają siłę waszej przyjaźni.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O każdą przyjaźń trzeba dbać. Nieważne czy jest ona na "miejscu" czy gdzieś dalej. Cudowne zdjęcia! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię podróżować pociągiem i rozmawiać wtedy z przypadkowymi osobami.

    Pozdrawiam
    jagodowasztuka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. To coś wspaniałego mieć prawdziwego przyjaciela :) ! Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie to napisałaś, że czas i odległość pokazuje prawdziwa przyjaźń ;) Śliczny blog, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę takiej przyjaźni ,moja niestety aż na takim poziomie nie jest:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piekny post! i zdjecia takie magiczne suuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką przyjaciółkę i dziękuje Bogu za tą osobę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia NIESAMOWITE <3 mają w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dziwię się, że te zdjęcia należą do Twoich ulubionych. Bardzo sentymentalny post - taki uroczy, a z drugiej strony wzbudza pewną tęsknotę. Życzę Ci jak najwięcej takich spontanicznych wyjazdów! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny post, cudowne zdjecia ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej masz pięknego bloga a te zdjęcia są na prawdę niesamowite :) Cieszę się, że mogłam tu trafić ! Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę ja powracam po przerwie i dopiero zaczynam ale może akurat coś i tobie się spodoba a jeśli nie to wybacz za "zaśmiecanie komentarzy" Pozdrawiam serdecznie ! Hej, twój blog jest niesamowity a ty jesteś na prawdę bardzo sympatyczną dziewczyną ! Cały czas mam ochotę sprawdzać co ostatnio wydarzyło się u ciebie na blogu. Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie .. ja powracam po dłuższej przerwie i dopiero zaczynam ale mam nadzieję że wpadniesz chociaż na chwilkę, a może coś cię tam zatrzyma na dłużej ! :) http://tala1905.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń